En? Vanochtend nogmaals getest? @Music mama: en jouw temperatuur en kaartje? @rogijuli: haha volgens mij kan het nog net voor jou eind september of begin oktober!
@Xmoonlightx: is inderdaad nog hoog hoor! We blijven nog even duimen voor een plakkertje! @rogijuli: haha lief!
Hm ik heb er nu ook geen antwoord op, moeten toch nog even aankijken wat je temp aankomende tijd gaat doen?
@Xmoonlightx: mooie test hoor voor 13 dpo! !!!!!! us @Music mama: het blijft niet overtuigend, maar ja heb wel gekkere kaartjes gezien. Dus nog even afwachten!
Super moonlight!! Music mama ik weet het ook niet. Is moeilijk. Nog even kijken wat je temp allemaal gaat doen. We zullen elkaar trouwens toch niet zien. Mijn ouders konden toch niet blijven. Dus zijn we allemaal weer naar huis. Zou wel gek zijn geweest anders. Wat is de wereld klein haha. hier steeds heftig buikpijn en rugpijn maar menstruatie is echt nog maar heeeeel licht. Normaal begint het meteen met een dag veel en dan steeds minder. Dus rare menstruatie deze maand. Maandag heb ik wel een afspraak met de HA, kijken wat hij zegt van de lange cyclus. En of er al iets aan te doen is. Vooral omdat ik nu steeds veel pijn heb. Waar komen we eigenlijk allemaal vandaan? Of zeggen we dat liever niet haha. Dat snap ik dan ook wel.
@summer : heb je vandaag nog getemperatuurd? Waar ik vandaan komt staat er gewoon bij, lekker grote anonieme stad
Hmm dat is toch vreemd summer dat je menstruatie zo licht is??? Waar ik vandaan kom , laat ik nog even achterwege misschien als we in een prive clubje zitten haha.. Alhoewel..... Heb net met een Kv5 getetst. Moet zeggen dat deze test me wel redelijk overtuigd Musicmama , verder nog andere klachten??