Mamalap temp vandaag 36.6 weer. Kijken of het vandaag beter doorzet. Haha dat had ik niet gezien. Moonlight ik vind het ook raar. Omdat het normaal meteen de eerste dag veel is. En nu ook nog veel pijn. Wel heerlijk voor jou. Om die positieve testen in handen te hebben Ik kom van maastricht
Ja ik ben ook benieuwd hoe mijn temo verder gaat verlopen.. vind het allemaal eem beetje vaag tot nu toe.. ik was zo blij dat ik weer een positieve ovulatietest had en nu dit... maar we zullen zien hoe het verder gaat.. io heb wel sinds gister avond een apary gevoel ik mijn onderbuik.. ik kan zo aanwijzen waar het zit.. het is niet echt pijn.. kan het niet goed verwoorden.. en inderdaad de wereld is klein! Wij zitten nu in de auto opweg naar het meerdal hihi.. Ik kom uit Noord Holland meer zeg ik ff niet lijkt me inderdaad leuk om een privé club te maken als we allemaal zwanger zijn hihi.. Moonlight ik ben zo onwijs blij voor je! Jullie gaan een spannende tijd tegemoet!
Njah maar heb echt hele erge menstruatiepijn. Miss dat het nu wel nog erger word. Achjha maandag maar eens met de dokter bespreken.
@xmoonlightx: wow wat een verschil met de action test! Maar wat een prachtige streep! die mag je zeker even spammen, daar word ik ook blij van hoor. het is je zo gegund na al die tijd en pech! @summer: nope helaas echt menstruatie zal inderdaad nog op gang moeten komen. blijft balen meis.
Vind je hem duidelijker dan die vd action ? Sorry maar ben zo onzeker hahaha . Komt gewoon door die stomme mk
Meid dit is nou wat ze noemen een knal test! En indd lekker spammen want we kunnen het je allemaal zo!
wow wat kletsen jullie veel ik kom overal vanavond ff op terug ik kom trouwens uit amersfoort... midden van het land dus