ovulatie en temperatuur...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Music Mama, 27 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Je meent zonder testen? Haha dan hoop ik hier ook.

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ja ik had een knaller op dag 18 daarna nog twee dagen licht en toen waren ze op. Uiteindelijk pas op dag 28 een ei gehad en vanaf 29 tempverhoging

3. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd wanneer mijn ei springt al 2 dagen positieve test.

4. XmoonlightX

Spannend Daantj!! Gelukkig temp je ook, vind dat zelf toch een prettigere bevestiging of je ei geweest is

5. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    #925 Daantj, 13 sep 2014
    Laatst bewerkt: 13 sep 2014
    Dat is ook zo moon als je op mijn kaartje kijkt is hij wel al 2 dagen klein beetje hoger. Het lijkt mij als hij morgen nog hoger wordt dat dee kans groot is dat hij gesprongen is? Of hoe zit dat precies?

6. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Daantj Volgens mij als je je ei gehad hebt. Moet je temp straks hoger dan 36.5 zijn.

Moonlight. Ja ik denk dat mijn ei dan ook later gesprongen is indd. Deze maand maar veel langer door klussen om de dag. Tot ik echt zeker weet dat mijn temp hoog blijft.

7. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok ik hou het in de gaten:)

Heb net nog een onderzoek in de douche gepleegd en wat ik kan voelen is dat hij naar mijn mening vrij hoog zit geraak er net aan en is zacht en staat ook open alleen dat rekbaar slijm dat is iig nergens daarvoor te bespeuren. En mn tepels doen auwie haha

8. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Toch nog even door klussen haha.

9. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad zijn nu al 2 dagen achter mekaar bezig vraag me alleen af of dat wel goed is;):D ( voor de kwaliteit)

10. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Temp gestijgd naar 36.58 vandaag:D

11. XmoonlightX

Mooi daantj. Als hij hoog blijft dan denk ik dan je gisteren je ei gehad hebt

12. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Daantj hopelijk blijft hij nu mooi hoog!

Pff ik heb laten pendelen, daar kwam uit. Positieve test juli 2015. Nu ben ik helemaal bang tot het echt nog zo lang gaat duren. Beter niet kunnen doen. En temp is hoger omdat ik denk ik de griep ga krijgen. Bah!

13. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    #933 Daantj, 14 sep 2014
    Laatst bewerkt: 14 sep 2014
    I hope so zou echt top zijn

Summer laten we hopen dat de pendel het niet juist heeft! Ik duim iig hartstikke mee met je

Wat zouden jullie aanraden betreft het klussen nog even doorgaan of?

14. XmoonlightX

Joh dat pendelen moet je met een korrel (pak) zout nemen summer..
    Zie het zo vaak bij mensen staan , dan hadden zij al minstens vijf kinderen moeten hebben...
    Nee hoor dat moet je van je af zetten.

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

@daantj: ik denk inderdaad dat als hij hoog blijft je ei gisteren gesprongen is :D

@summer: inderdaad pak zout hoor. Hoop niet opgeven, check Xmoonlightx ook lange cyclus en weer lekker zwanger. Je hebt in ieder geval eisprong en eisprong is kans.

@Hier: nou temperatuur begint weer raar te doen wel precies op ongeveer dezelfde cd. Heb ook weer duidelijk die steekjes in de liezen, vorige cyclus paar weken aangehouden. Nog 2 weken dan mag ik naar gynaecoloog.

16. XmoonlightX

Mamalap , je temp van vandaag is hoger????

17. mamalap

mamalap Niet meer actief

Jepp was vorige cyclus ook op cd 18 nu cd 19, maar ik weet zeker dat ik geen eisprong heb gehad hoor! Baarmoedermond staat echt verkeerd en ik heb altijd vruchtbaar slijm en die is niet aanwezig geweest. Waarschijnlijk morgen of overmorgen weer lager mijn temperatuur.
    Mijn lichaam gaat gewoon weer gek doen deze cyclus en misschien maar goed ook kunnen ze in ieder geval zien wat er aan de hand is.

18. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beter nog blijven klussen komende 2 dagen? Of maakt dit niets uit

19. XmoonlightX

Zou het zeker doen, omdat je officieel pas na drie dagen temp verhoging mag uitgaan dat je ei geweest is :)

20. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Mamlap ik hoop dat je gewoon een eisprong hebt deze maand. En dat je goed geholpen word door de gynaecoloog.

Moonlight jij geeft mij wat hoop. Omdat jij ook wel eens een langere cyclus hebt. En toch nu al voor de 2e keer zwanger bent. Hopelijk mag ik ook snel eens zwanger raken, met mijn lange cyclus.

Deel Deze Pagina