Ja en alle geduld bij mekaar schrapen haha wat heel moeilijk is Ik heb testen in huis die 4 dagen voor nod getest kunnen worden dus deze zou ik dan de 21e kunnen doen? Of beter gewoon nod aan houden?
K heb een club aangemaakt voor de iets meer prive onderwerpjes Zie je postvak rechts boven in Mis je iemand of heb je geen uitnodiging hebt , let me know!!! We blijven gewoon hier kletsen hoor, is handiger voor de temp lijstjes, maar sommige dingen kunnen dat wat meer prive via de club
Heel normaal inderdaad. Mijn temperatuur schommelt ook weer lekker, nog geen enkele vruchtbaar slijm of iets gespot. Gaat weer lekker
Pff mamalap vind het zo vervelend voor je. Nog even en dan mag je naar de gynaecoloog. Dat dit eigenlijk zo lang moet duren. Zeker druk daar.
Vandaag toch maar eens ovutestjes bij de action gehaald (wat kan mij die 2,50 schelen ) maar vandaag nog geen posi test. Dacht ik al want zit pas op dag 12. Als het goed is zal ik op dag 16 me ei hebben dus verwacht vrijdag/zaterdag pas een posi test
Hè goldfish ja wij zaten al hier. Ik hoop voor je dat hij hoog blijft je temperatuur! @rogijuli : ach ja in ieder geval de leuke klusdagen!
Nou meiden.. tempen heeft hier deze ronde totaal geen zin.. al vanaf dinsdag heb ik 37.0 en hoger.. vandaag 37.3.. omdat ik ziek ben..