ovulatie en temperatuur...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Music Mama, 27 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

En hopelijk raak!!! We wachten weer af......

2. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

28 apr 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    Sensitest is top!

3. Hoekje

Hoekje Actief lid

18 jan 2014
    188
    0
    0
    Katwijk
    Nou meiden hier nod vandaag temp was nog hoog maar ja afwachten maar. Test nog niet want vorige keer testen ik ook later positief...spannend

4. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

28 apr 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    Spannend!

Daantje, temp gestegen?

5. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Vanmorgen weer 36.8... ik heb weer 2x gemeten om 6.30 en om 7.10 uur en om 6.30 was ie 36.6 en om 7.10 was ie 36.8!! Ik ga nu van 7.10 uur uit.. dus heb de 36.8 genoteerd :) maar goed.. ik zal zometeen mujn lijstje even laten zien tot nu toe.. ik vind mijn kaartje helemaal niet zo leuk deze ronde.. hij begon vrij hoog (37.7) en bleef redelijk hoog... dus ben benieuwd of ik mijn ei wel krijg :(

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Gebruik je nog wel ovulatietesten? Hoe zien die eruit?
    Je ei kan ook later komen.

Ik cd21 lage temperatuur, negatieve ovulatietest :( wordt weer late eisprong voor mij

7. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Bij deze mijn tempkaart.. en ik gebruik deze maand even geen ovulatietesten..

Mamalap.. balen dat je een late eisprong hebt.. dan moet je nog langer wachten... zucht..

8. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik vind je kaartje eigenlijk heel netjes eruit zien hoor! Nog geen eisprong, maar als die komt zie je hem echt wel verschijnen!

Ik ben gewend met lange cyclus, maar is niet leuk. Haha

9. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

28 apr 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    @mamalap jouw kaartje oogt iets onrustiger, maar ik zie geen reden waarom die eisprong niet zal komen binnen een paar dagen, laten we hopen dat ie je dit keer verrast......poing....daar istie...;)

@daantje, keurige grafiek, zoals mamalap al zei, hier kun je snel iets in zien veranderen. Je doet geen ovulatietesten, dat is prima. Weet wel dat we je eisprong niet gaan voorspellen, wel kunnen we zien wanneer deze ongeveer is geweest.

10. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

28 apr 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    Jouw cyclus duurt meestal 31 dagen, je kunt er een klein beetje vanuit gaan dat je een eisprong kunt verwachten rond dag 17...dat is vandaag....aan het werk jij! ;)

11. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Haha ja vorige cyclus heb ik mijn eisprong dag 19 gehad.. ik had dus een lf van 12 dagen.. ik heb trouwens nog 1 clearblue ovulatietest die ga ik dag 19 doen.. ik heb hem toch nog over :) en klussen doen we zeker zonnetje ;)

12. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

28 apr 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    Ok je hebt mij gerustgesteld ;)

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

He zonnetje onrustig kaartje komt eerst door ziekte toen Nijmeegse vierdaagse feesten en daarna de hitte. Lief dat je meeleeft, voel me nu weer normaal. Dat zie je ook terug. Ik ben bekend met lange cyclus, dus hij komt vanzelf!

@daantje: in ieder geval flink klussen de aankomende dagen!! Veel plezier! Wij doen het om de anderste dag en als ovulatie knalt elke dag. :D

14. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    vind ik leuk hihi

Gelukkig voel je je weer beter mamalap ik hoop voor jou ook echt snelllll een eisprong!

15. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hey lady's
    Hoe is het hier??

16. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    hihi lees ff hierboven xmoonlightx.. we hebben al weer heel wat af gekletst..

maar uhm.. nu ik toch aan het schrijven ben.. ik voel nu wel af en toe wat steekjes.. heb mijn baarmoeder net gevoeld.. maar die ligt nog behoorlijk laag en voelt nog aan als het puntje van mijn neus.. nog geen eisprong dus! hoe is het met jou?

17. XmoonlightX

Ja wist niet dat er hier doorgekletst werd anders was ik ook blijven hangen hier!

Beginnende steekjes klinkt goed, wie weet meer symptomen over een paar dagen?
    Hier op dag 27 een eisprong gehad, nu op het wachtbankje

18. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

28 apr 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    We houden hier de temp grafieken nauwkeurig in de gaten. Wilde vierdaagsefeesten pikken wij er zo uit ;)
    Ik vind het kei spannend, laat die eieren maar komen!
    Die wachtbankfase trek ik jullie doorheen....

19. XmoonlightX

Dit is mijn lijst tnt.

20. XmoonlightX

Zoooo, weer helemaal bijgelezen haha..
    Ik vind je temp lijstje er mooi uitzien daan, geen eisprong nog maar wel een stabiele basis temp!

Deel Deze Pagina