ovulatie en temperatuur...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Music Mama, 27 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Daantj ziet er erg goed uit. Heb goede hoop!! Zo spannend

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    Ik ga duimen dat je niet ongi gaat worden Daantje !!!

3. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Spannend Daantje!

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

oh ja luchtbanden is prettig he?
    hier niet veel nieuws te vertellen

5. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook spannend maar hoop toch dat dit dan een innestelingsbloeding is en gauw mag ophouden.
    Verder merk ik nergens iets van en dat is bij ongesteld zijn wel degelijk zo

Heel lief dat jullie allemaal zo meeleven dankje xxx

6. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Hier verder niet veel te melden. Mijn ongi is bijna klaar, stelde vandaag al weinig voor. Van het weekend beginnen met sexytime met manlief! :D

7. XmoonlightX

8. mamalap

mamalap Niet meer actief

En daantj je temperatuur nog hoog vandaag?

9. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1069 Daantj, 24 sep 2014
    Laatst bewerkt: 24 sep 2014
    36.76 net gemeten dus is nog steeds hoog:) maar wel nog steeds afscheiding bij afvegen ( 4 dagen al ) iemand hier ervaring mee?

Hoe hoog moet de temp blijven voor iets te kunnen zien?

10. XmoonlightX

Hij kan op je nod en soms de dag erna ineens flink zakken.
    Meestal als hij nog hoger is op je nod dan kan je een testje wagen :D
    Moet wel zeggen dat je flink boven je basale temp zit, maar misschien zit je dat altijd ;)

En aan mijn tempkaartje dacht ik ook niet zwanger te zijn haha en toch was het zo

11. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Spannend daantj.

Hier niet veel te melden. Wachten op het ei haha.

12. XmoonlightX

Summer, wel om de dag gezellig maken he want wie weet valt je ei vroeger ;)

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

Spannend daantj, als hij op 14 dpo nog hoog is lekker testje wagen. Afscheiding bruin maakt niks uit.

14. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Moonlight dat gaan we ook doen. Alleen is vriendlief nu wat ziek. Maar vanavond moet hij toch echt gewoon weer even zijn best doen haha

15. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Daantj wat een prachtige lijst heb jij zeg! Ik heb hoop!

Hier.. ik ben een beetje verdrietig meiden. . Ik ben net hersteld van die stomme griep en wordt vannacht wakker met wèèr een ontstoken keelamandel.. alleen rechts.. al de 4e x nu in 4 jaar tijd.. ik ben er alrijd erg ziek van.. ik sta aanstaande zondag op een beurs met mijn babymassage praktijk waar ik ook workshops ga geven dus ben echt verdrietig dat ik dit juist nu weer moet krijgen.. om 11 uur heb ik een afspraak bij de ha.. hopelijk krijg ik een flinke dosis antibiotica en ben ik zondag weer beter!

16. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1076 Daantj, 24 sep 2014
    Laatst bewerkt: 24 sep 2014
    @ moonlight ik heb geen idee dit is mijn eerste kaartje ooit dus ik weet niet of hij altijd zo hoog is:)

@ summer gaan met die banaan:D have fun

@ mamalap wat ben ik blij dat je dit zegt ik maak me daar namelijk continue druk om

@ music mama ik hoop het ook zo :) het is meer dan welkom.
    Aaah het ene genezen begint het andere weer hoop dat je dan snel mag opknappen xxx

Ik ga zondag testen dan zitten we en over die 14 dagen en ik ben lekker thuis hoef niet te werken dan etc:) tot nu toe heb ik in iedergeval nog geen verschijnselen

17. XmoonlightX

De tijd zal het leren :) spannend

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

@music mama: balen! Ik heb hier ook regelmatig last van, net voor kerst dit jaar ook. Dus ik dacht ga maar mooi nog naar huisarts krijg ik antibiotica en dan is het zo weg. Had ik een keer een virale te pakken :(
    Geen antibiotica en uitzieken. Hoop dat je bacterieel hebt ;)

19. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Mamalap.. hoe weet je eigenlijk wanneer je een bacteriële ontsteking of een vitale ontsteking hebt?

Ik heb wel antibiotica mee gekregen.. hij adviseerde me ok pas vrijdag als de klachten echt erger werden te starten.. maar in mei heb ik het ook gehad en ben toen bij de eerste hulp beland omdat ik geen lucht meer kreeg. Dit was zo eng!! Dat wil ik nooit meer meemaken! Daarom heb ik besloten om vandaag al te starten.. hopelijk is ie bij mij dus wel bacteriëel want anders heeft de antibiotica weinig zin zei mijn ha.. als ik het nu binnen 8 maanden nog eens krijg mogen ze eruit.. schijnt een heftige operatie te zijn met veel pijn in het herstellen maar alles beter dan dit.. bah wat ben ik beroert zeg :(

Ik weet niet of tempen mog zin heeft deze maand met al dat geziek van mij... en echt 'zin' heb ik nu ook niet... misschien maar een maandje overslaan

20. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Lieve music mama, ik heb hier ook heel veel last van gehad. Had bijna elke maand keelontsteking en heb toen mijn amandelen laten knippen. Ik was toen 16 jaar. En ja hier heb ik een week lang veel pijn van gehad en heel erg ziek van geweest. Ze zeggen hoe ouder je word hoe pijnlijker. Maar ik zeg je. Ik ben blij dat ik het heb laten doen. Nu alleen soms nog maar wat keelpijn maar verder niets. Majah wie heeft er nooit keelpijn. Hopelijk helpt de antibiotica. En die temp is indd minder nu je ziek bent. Maar zou toch er mee doorgaan. Wie weet. Beterschap

Deel Deze Pagina