@music mama: ondanks iets lichtere urine zou de ovulatietest toch wel duidelijk donkerder moeten zijn dan daarvoor het gaat tenslotte om een piek! @daantj: wel je kaartje bij topic kaartje zwangeren zetten! Afbeelding opslaan met andere muisknop en dan als bijlage toevoegen in je bericht. Zo leuk
Drink je dan misschien toch teveel tussendoor? Als ik 2-3 uur niet gedronken heb is mijn urine gewoon geel van kleur. (Niet licht maar ook niet donker). @mamalap, heel veel succes vandaag meid!
Music mama, mij urine is ook alleen smorgens echt donker. Die andere keren is hij ook lichter. Maar wel mijn piek gevonden steeds. Mamalap heel veel suc6 vandaag. Hier temp 36.7 vandaag, FF geeft aan dat eisprong miss al geweest is. Maar dat denk ik zelf van niet. Even kijken wat mijn temp morgen doet. Wel hoog vind ik, maar kan dit komen dat ik gisteren vroeger naar bed ben gegaan? We blijven het gewoon nog gezellig maken tot mijn temp echt hoog is en ook mama app een eisprong aangeeft.
Dank je wel dames!! @summer: ik denk het ook niet op die dag, maar als hij hoog blijft of door stijgt misschien gisteren wel
Ovulatie test van vandaag is eindelijk een beetje donkerder! Nog niet positief maar het gaat de goede kant op! Denk dat ik vanavond nog een action ovulatietest doe en dan morgen begin met de clearblue testen.. Mamalap.. hoelaat heb je de afspraak?
Succes vandaag mamalap xxx @ music als hij langzaam donkerder wordt gaat goede kant op gewoon blijven klussen ondertussen bij mij heeft het namelijk toen ook paar dagen geduurt voordat het een knaltest was
Daantje: super! Gefeliciteerd! Heel duidelijk! Mamalap: succes! Summer: idd gewoon lekker doorgaan met sexytime! Music mama: hopelijk komt je ei snel! Hier ook aan het wachten op ei.
Ik zit nu in wachtkamer... Man net potje ingeleverd, hij was kei snel Bij mij lengte gewicht bloeddruk... Was ook allemaal goed Nu zo intake icm inwendige echo 11.15 uur.
Oei ik duim voor je xxx Weet je wat wel vreemd was zondag had ik ook een sensitest gedaan die gaf niks aan en de kv testen wel zijn die gevoeliger?
Pffff tis maar goed dat er ziekenhuizen zijn, maar die wachttijden ... ZUCHT .. om moedeloos van te worden! @daantje, KV is idd gevoeliger
Daantj.. ik snap dat je bang bent.. kan je helaas niet geruststellen .. hopelijk stopt het snel weer meis.. hou ons op de hoogte! Knuf!
Nou tromgeroffel: Allemaal blaasjes op eierstokken. Aan 1 kant geteld waren er wel 20 de andere kant zag er hetzelfde uit. 28 oktober terug als bloed en zaad in orde zijn krijgen we in ieder geval behandeling.
Oke mamalap.. nou ik heb nog nooit gehoord van blaasjes op je eierstokken... hebben ze ook gezegt wat voor behandeling je krijgt dan?
Ik ben ook benieuwd wat die blaasjes zijn? En wat ze gaan doen We zullen zien of het stopt kan toch niets tegen houden, maar krijg het er wel van op mn zenuwen