ovulatie en temperatuur...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Music Mama, 27 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    Jaja ik zit op 9 dpo met een stabiele temp van 36.9 al 3 dagen lang ;)

2. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Mamalap afscheiding is nog crème kleurig. Maar begint wel al wat rekbaar te worden. Baarmoedermond staat wat open. Dus zal wel weer een cyclus van 43 dagen krijgen. Hoop ik tenminste haha. Anders word het nog langer.
    Jij gelukkig hulp nu. Hopelijk clomid en dan snel een mooie eisprong en zwanger

Rogijuli oeeh het word weer spannend dus voor jou!

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    Haha denk dat dat wel meevalt hoor. Op zaterdag voor het laatst sex gehad en op naandag pas mijn ei (had hem op zondag verwacht)

4. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Nou ik heb het super gepland! Haha ik had zomaar een smiley op mijn CB!! Ben benieuwd of die gister dan ook al een smiley gegeven zou hebben.. maar goed nu hoop ik dat mijn eisprong hoed verloopt! We hebben gister avond laat geklust dus gaan morgen weer.. is wel goed toch?

Summer.. jammer nog geen ei dus maar ik denk dat ie er wel aankomt aangezien je cervix slijm al wat rekbaarder wordt!

Daantj.. hoe gaat het bij jou? Nog steeds bruinverlies? Of ist gestopt?

Mamalap.. ik vind het echt goed van je dat je eerder aan de spreekwoordelijke bel getrokken hebt! Je zal zien als je eenmaal aan de clomid bent dan ben je zo zwanger! Komt allemaal goed meid!!

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    Woehoe music mama, je ei in aantocht!!

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

@summer: dat zijn inderdaad tekenen dat je ei in aantocht is :D
    Ik denk dat jij net als xmoonlightx helaas lange cyclus hebt. Ik heb ze echt zonder ei.

@music mama: timing! Gelukkig waarschijnlijk ook weer een ei!

@rogijuli: paar daagjes geduld nog. Dus...... ;)

7. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1207 Daantj, 1 okt 2014
    Laatst bewerkt: 1 okt 2014
    @ rogijuli dat ziet er goed uit :) keep it going
    @ music super ik ga duimen draaien voor je :)

En voor mij nog steeds helder rood verlies heb zojuist een test gedaan streepje is niet donkerder geworden is zo licht als de allereerste test welliswaar met geen ochtendurine maar dan nog dus ik heb t gevoel dat ik naast de plank geslagen heb :( voel me echt super rot

Ik ga morgen wel weer temperaturen

8. mamalap

mamalap Niet meer actief

@daantj: een lichtere test in combinatie met bloedverlies ben ik inderdaad bang dat het geen goed nieuws is. He bah!
    Dikke knuffel meis!

9. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    :( nee he Daantj... :( ik voel me erg dubbel nu.. jij dat bloedverlies en ik een positieve ovulatietest...

Ik heb net een action ovulatietest gedaan.. Positief! dus das wel goed nieuws.. vorige ronde had ik namelijk wel een smiley op mijn CB maar de action was niet positief.. nu dus wel! benieuwd wat mijn CB morgen zegt..

ff een vraagje aan jou XmoonlightX! wanneer denk jij dat je je ei gehad hebt toen je zwanger raakte en wanneer heb je toen geklust?

(ow ja.. de action ovulatie EN zwangerschapstesten gaan uit het assortiment! dus als je ze nog wil.. inslaan!!)

Bijgevoegde bestanden:

10. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ music niet nodig :) zorg maar dat jij mij een smile kan bezorgen over 2-3 weken dat je een positieve test in handen hebt mijn tijd komt wel:)

Morgen weer tempen dat zal duidelijkheid brengen. En anders was dit een leer volle maand voor mij en zal ik komende maanden nog meer met beide benen op de grond staan. En niet uitgaan van het geringste maar het was een heerlijk gevoel om even in de wolken te zijn geweest:)

Denk dat ik ook wat action testen ga inslaan:)

11. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Heel lief van je Daantj! Io vind je erg dapper! Maar zolang je geen krampen hebt blijf ik nog hoop houden dat het goed komt!

12. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Music mama, yes er komt een ei. Morgen het weer gezellig maken is genoeg hoor. Hopelijk dan een mooie test over 2 weken. Temp jij nu ook? Weet het even niet meer haha.

Daantj ik ben ook bang dat het niet goed is idd. Denk dat de test wel donkerder nu had moeten zijn. En ook nog steeds bloed. Blijf voor je hopen dat er niks aan de hand is. Duimen.

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

@musicmama: dat is een mooie positieve :D
    Deze maand gewoon mooi eitje voor jou.

@daantj: je mocht ook best even op een wolkje zitten is gewoon KL**e als het mis gaat, daar kun jij niks aan doen.

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    @Daantje :(:( Gets meid, wat vind ik dit rot zeg !!! Ik blijf duimen dat het toch goed is !!

@musicmama, yahoe!! Binnen nu en 2 dagen je eisprong!!

15. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Dank meiden! En ja ik temp nog steeds summer! Gelukkig wel! Ik twijfel of we het vanabond en morgen of alleen morgen gezellig moeten maken.. wat denken jullie?

16. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Hahaha music mama met dat probleem zit ik ook steeds. Vorige maand 2 dagen achter elkaar gedaan. En nu vrijen er toch maar om de dag. Dan ligt er altijd zaad haha. Maar wat een gedoe he. Bang met hoe ik het ook doe. Niet goed genoeg is.

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zeg vanavond nog ff Music Mama en morgenavond weer :D:D

18. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Daantje: jeetje wat rot van dat bloedverlies... :(

Music mama: fijn! Je ei komt eraan! Veel plezier met sexytime! ;)

Summer: waarschijnlijk komt jouw ei ook eraan, maar waarschijnlijk is jouw cyclus lang van zichzelf. De vorige keer had je toch ook eisprong rond dag 27/28?

Hier ook nog aan het wachten op eisprong en verder het vaak erg gezellig hebben met manlief!

19. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Haha, ik zie nu mijn banner. Ik denk dat die niet helemaal klopt. Vanavond weer aan de sexytime en dan zien we achteraf wel of de banner het goed had. En anders pas ik hem wel weer aan! ;)

20. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas voel krampen opkomen. Denk dat ik voorlopig alleen temperatuur niets te testen na deze ervaring wat ik gehad heb.
    Temperaturen en genieten van elkaar is mijn motto in oktober
    Totdat ik over mn nek ga en cup D ga krijgen ( bij wijze van )dan ligt een cb klaar om te doen haha :)

Ondertussen klets ik gezellig verder met jullie en duim voor het beste voor ons alle. Daarbij ben ik heel blij dat ik me aangemeld heb hier jullie zijn een enorme steun xxx

Deel Deze Pagina