Ik zou ook vanavond nog sexen hoor musicmama ja erg he mamalap. Heb nu maar ff wat action in huis gehaald. Vanmiddag om 17 uur was hij omo wit, dus daarop pies ik geen (valse) streepjes haha
Daantje: nog steeds in onzekerheid? Morgenochtend weer tempen? Music mama: met posi ovutest kan je iedere avond los gaan! Doe gewoon waar jij je goed bij voelt, het moet geen moetje worden.
Is goed moon x Jep heb nog geen afspraak kunnen maken. Vriend is pas in half uur thuis. Maar ben de dag vrij goed doorkomen geen krampen. Ik wou een paracetamol voor mijn kou innemen ga ik grandioos over mijn nek waar ik normaal dus geen problemen mee heb. Ik blijf voorlopig temperaturen Ondertussen net in geschreven... Bij vk ze nemen contact met me op
Vanochtend temp hier weer 36.9. Vorige maand zakte hij al naar 36.7 op deze dag (11DPO). Hoe gaat ie bij de rest? Daantje nog steeds zwanger hoog? Musicmama al een eisprong ontdekt in je temp?
Goed bezig rogijuli! Ik denk dat ik gister verhoging gehad heb toch door mn kou heb nog eens overdag gemeten 37.67 dus dat is wel een lichte verhoging. Kan dus zijn dat ik wel een lichte koorts gehad heb. En ik kan zeggen dat mijn kou al bijna helemaal weg is klein beetje keelpijn nog Vandaag 36.82 zoals mn temperaturen voorheen in maand sept en ik heb perfect geslapen als een roosje. Dit lijkt iig meer op mijn stabiele temp Bloeding is er wel nog maar naar mijn idee al minder Ik ben gister avond ook nog flink misselijk geweest
Nope niet getest. Ik test vanmiddag nog wel eens. Dat kijkt wat makkelijker aangezien het om 6.30 nog zo donker is buiten Daantje, je temp is nog steeds hoog. Wanneer ga je weer testen? Aangezien je temp bij een mk dus blijkbaar nog hoog kan blijven, geeft alleen testen je nu het juiste antwoord want voor een echo ben je nog een week te vroeg.
Naja ., ik teste ook nog drie weken positief hoor ... Namen wel duidelijk af en de 1e(een week na de mk) was wel een stuk lichter
Dank dat bedoelde ik, ochtend en woorden enzo Xmoonlightx, maar jij was 10 weken dan is het hcg veel hoger.
Rogijuli benieuwd bij jou hoor. Haha of er weer een streepje komt. Daantj weet niet goed wat te zeggen. Aan de ene kant denk ik je bent gewoon nog zwanger. Aan de andere kant als moonlight zegt dat zij ook nog een hoge temp had na de miskraam, weet ik het niet goed. En zul je het echt van een verloskundige moeten horen. En vond de test na nod ook niet heel erg donker . Music mama al een ei gevonden in je temp? Hier hopelijk ook snel mijn ei. Haha dat wachten duurt mij te lang op mijn eisprong. Maar deze zal pas volgende week ergens komen. Miss stomme vraag. Maar er loopt meestal weer meteen een flinke klodder sperma uit. Bang dat er dan niet genoeg binnen is gebleven. Hebben jullie dit ook. En vooral moonlight want bij jou is het gelukt hahhaa.
Niet getest bewust wil mn hoofd koel houden even. Ik kijk mijn temp aan en hoe ik me voel en anders maak ik zelf een afspraak voor volgende week voor een echo... Spannend zeker ik ga van hetergste uit omdat ik me daar al bijneergelegd heb... Dan kan het alleen nog maar 'meevallen'
Wat fijn daantj dat je duidelijkheid krijgt! Ik duim echt dat er niets mis is! Ik had weer een positieve ovulatietest vanmorgen en mijn temp is nog niet gestegen.. Gelukkig hebben we ons in kunnen houden gister avond hihi we hadden wel zin maar wachten tot vanavond! Ik denk dat mijn ei vandaag zal springen! Spannend!