Dankjewel dames xxx Oei music spannend @ summer kussen onder je rug in en even blijven liggen, wat ik gedaan heb is van te voren naar de wc gaan dan kan je namelijk blijven liggen
Test zo goed als negatief, maar dat had ik wek verwacht . Voor de liefhebbers, hij staat in me album haha
Zo goed als, daarmee bedoel ik voor mij niet duidelijk roze en niet duidelijk een hcg streep Hoop maar dat de ongi morgen komt dan ... lijkt net of ik telkens ongi ben geworden (dan "voel" je iets lopen), maar is gewoon helder/wit. Ook af en toe wat buikkrampjes .. laat maar komen die handel.
@daantj: hmm nu dus kijken wat je temperatuur morgen doet! @rest: Hoe is de temperatuur? Goldfisie en summer al eisprong gevonden? Music mama temperatuur al omhoog? Rogijuli en nog hoog? @xmoonlightx: en bij jou met de kwaaltjes? Bijna echo, spannend! @Hier: niks, haha!
Daabtje. Jeetje wat vreemd weer. Afwachten wat je temp de komende dagen gaat doen. Hier was de tem nog hoog. Wederom 36.9, maar de action was negatief vanmorgen. Nu 12 DPO dus had er wel iets lichts moeten zitten... hopelijk snel ongesteld, dan kunnen we verder met de volgende ronde.