HELP, ik weet het niet meer. temperatuur kaartjes experts gevraagd!!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door rianne2985, 24 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

#1 rianne2985, 24 mrt 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mrt 2015
    Ik heb een vreemde situatie waar ik in zit. Afgelopen zaterdag heb ik een licht positieve test gehad van zwanger en Kids, een vroege test overigens, zo'n gevoelige. 48 uur gewacht (netjes volgens de gebruiksaanwijzing ) en vervolgens negatief, gisteren en vandaag. Ook met andere merken nog niet positief getest. Volgens z&k kan het lichaam tijdens innesteling een kleine hoeveelheid heg aanmaken. Daarom ook een positieve test. Maar daarna dus negatief tot vandaag aan toe. Maar tot nu toe ook nog niet ongesteld geworden, dus het zou dan nog in mijn lijf moeten zitten toch? Een vroege afbraak van een zwangerschap eindigt toch altijd in een menstruatie? Volgens een medewerker van z&k hoeft dat niet per se....

Mijn vraag is, zien jullie een duidelijke eisprong in mijn kaartje? Ik denk zelf dat ik hem idd de 15e heb gehad, cd16. Ik zou dus nu 9 dpo zijn...
    Mijn nod is ongeveer 30 maart (onregelmatige cyclus ), maar tot op heden nog geen naderende menstruatie klachten.
    Help, ik weet het niet meer! Wat denken jullie?

2. rianne2985

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.002
    15.621
    113
    Nabij Utrecht
    #3 RoGiJuLi, 25 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2015
    Het lijkt idd een ei op dag 16. Dan zit je nu op 9 dpo en is het totaal niet vreemd dat je nog nega test.
    Ik denk ook niet dat het streepje zaterdag (6 dpo!!) geldig was. Deze test dus negeren.
    Je zit nog 5 dagen voor nod en het kan allebei de kanten nog op!

Je eisprong kan ook pas op dag 22 zijn geweest. Dat lijkt mij (gezien de hoogtes van je temp voor je ei) ook wel heel logisch. Dan zit je dus pas op 3 dpo.
    Het kan zijn dat die test toen gereageerd heeft op je eisprong. Helaas gebeurd dat heel vaak.

Als ik moet kiezen tussen dag 16 of 22 gaat mijn conclusie uit naar dag 22 pas je ei.

4. rianne2985

#4 rianne2985, 25 mrt 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 mrt 2015
    Ja dat zou idd ook nog goed kunnen. Dat hij daar op heeft gereageerd. Alleen had ik volgens mij alleen eiwitachtig slijm rond de 15e en 16e. Rond de 22e niet echt meer op gelet eerlijk gezegd omdat ik dacht mn ei al gehad te hebben...

Nou dan is het helemaal nog even spannend haha. Als hij de 22e is geweest hoop ik dat de 21e gelukt is, na het klussen. Daarna niet meer geklust want toen ging mn vriend weer terug naar Frankrijk :(
    Nog even duimen draaien dus.... Aaargh!! Haha

Bedankt voor het kijken RoGiJuli :)

5. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Ik heb eerder het idee dat je eisprong op dag 22 was, omdat dit een overduidelijke tempstijging is.
    In beide gevallen dag 16 en 22 is het zeer onwaarschijnlijk om nu een positieve test te hebben. Dus die eerste was waarschijnlijk vals positief. Dus nog een paar dagen wachten en je zult het zien.

Is dit btw je eerste templijst of je er nog een ter vergelijking?

6. rianne2985

Nee dit is mijn eerste dus helaas nog geen vergelijking die ik kan maken :(

We wachten gewoon nog even rustig af, voor zo ver dat gaat lukken haha.

7. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Dan zou ik gewoon uitgaan van de 22e dag, maar je kan altijd nog even 14 dagen na de 16e dag kunnen testen. Helaas kan ik je mijn kaartjes niet meer laten zien omdat ik nu zwanger ben en er zelf niet bij kan... Want dan heb je misschien een beetje een duidelijker beeld van eisprongen, die van mij waren namelijk heel duidelijk zichtbaar op de kaartjes.

8. rianne2985

Beetje gekke vraag misschien, maar kan je ze per privé bericht sturen of dat ook niet?
    Ik denk zelf dat mijn ei de 16e is gesprongen ivm veel slijm en dus die zwangerschapstest die daar waarschijnlijk heftig op reageerde. Ik ga de 30e testen, kijken of er dan al meer duidelijkheid is. En ondertussen doorgaan met temperaturen natuurlijk.

9. rianne2985

Ik bedoel natuurlijk de 22e... Pfff ik denk niet meer zo helder na haha. Maar evengoed ga ik zondag wel even een testje wagen voor de zekerheid.

10. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Hi, ik kan wel met je mee blijven kijken. Zoals ik al zei kan ik helaas zelf ook niet meer bij mijn kaartjes. Zodra ik een positieve test invulde en wat info daarna ging mijn FF-account ineens op zwanger en kan ik nergens meer bij... Dus ik kan niks meer delen zelfs als ik dat wil...

Deel Deze Pagina