Hoi dames, na enige tijd weg te zijn geweest ben ik terug met een nieuw account ivm kinderwens voor een 3e en vrienden en bekenden die ook op dit forum zitten . Ik zal meteen maar starten met een topic. Ik ben nu ongeveer 6 maand geleden gestopt met de pil. Cyclus nog niet helemaal zoals het was, maar ik heb voor de zwangerschap van mijn jongste 2 miskramen gehad en sindsdien was mijn cyclus aardig in de war. Na 2e miskraam snel weer zwanger (die niet geheel vlekkeloos verliep) en na de geboorte van mijn jongste gelijk weer aan de pil gegaan. Mijn vertrouwde cyclus was altijd 33 dagen en nu zit ik gemiddeld op 32 a 31 dus wel redelijk netjes dacht ik. 11 tot 17 augustus ben ik ongesteld geweest, geen bijzonderheden. Maar nu ben ik 26, 27 en 28 augustus weer wat bloed verloren, niet veel. Toen is het 1.5 dag gestopt en daarna, tot op vandaag weer begonnen. Het lijkt op oud bloed maar ik heb dit nooit eerder gehad. Wel eens tussen tijdse bloedingen gehad tijdens pil gebruik maar nooit zonder pil. Ik zou nu eigenlijk rond mijn ovulatie moeten zitten maar die zal wel niet komen denk ik. Normaal voel ik die ook duidelijk maar nu geen tekens te bekennen, ook geen menstruatie klachten. Iemand enig idee of het normaal is of dat ik toch beter de HA kan bellen? Bedankt alvast
Zo heb ik dus een miskraam gehad. Ik zou het zeker laten checken dmv bloedprikken op HCG of een echootje.
Ik heb afgelopen maand voor mijn ongesteldheid geen test gedaan omdat de kans dat het raak was, best klein was. Geen seks gehad rond de ovulatie. Heb er gister wel een testje aan gewaagd en die was negatief. Een bloedtest of echo wil ik liever niet, mocht dit wel een miskraam zijn dan wil ik dat niet eens weten denk ik...
Waarom zou je dat niet willen weten? Ik vond het juist fijn om te weten. Zo weet je waar je aan toe bent en kun je het een plekje geven...
Omdat iets wat ik niet weet, ik ook geen plekje hoef te geven. Waarom mezelf gek maken en verdriet doen door echo's of bloedtesten, terwijl ik toch negatief getest heb en het dus of niks is òf niet goed.. Volgens mijn huisarts kon het wel eens voorkomen en kon het bloed verlies geen kwaad. Daar vertrouw ik voor nu dan maar op. Inmiddels ook 5 dagen geleden duidelijk eisprong gevoeld dus afwachten maar...