Hoi , vandaag heb ik ovulatie test gedaan en die is positief , ik dacht laat me een zwangerschap test doen , tot. Me schrik zie ik 2 strepen, wanneer je ovuleer heeft dat invloed op een zwangerschap test ? Ik ga proberen een foto te zetten, Gr, duqi.
Op welke dag van je cyclus zit je? en ik lees wel dat ovulatie testen wel kunnen reageren op zwangerschap maar andersom nooit van gehoord.. Denk het haast niet.. Ben benieuwd naar de foto..
Tja, als jij een duidelijke roze streep ziet staan, dan zal je toch wel zwanger zijn...Anders komen die er echt niet te staan, haha
Dat weet ik niet, heb alleen ervaring met de kv test, je kan over twee dagen opnieuw testen en kijken als de test donkerder word of lichter, dan weet je genoeg.
Ik ga eentje kopen van een andere merk om te kijken , anders denk ik zoals je zegt reageert ie op eiersprong.
Je ovulatietest is echt positief ik zou dan zeggen klussen! Maar je zwangerschapstesten zijn beetje onduidelijk maar denk dat ik wat zie heel vaag op je laatste test van etos! Hoe ziet die er in het echt uit?
Een kv kan wel een eisprong aangeven. Is al vaker voor gekomen hier op zp. Ik denk dat het je ei is die er aan komt en geen zwangerschap.
Wat ik me dan afvraag; hoe kom je erbij om een zwangerschapstest te doen? Ik zie ook vaag een streepje, maar heb ook gelezen dat sommige zwangerschapstesten op ovulatie reageren. Spannend hoor!
Dus op twee verschillende merken testen een streep? Lijkt me toch niet van eisprong dan... En een ovulatietest kan positief zijn door hcg. Weet je zeker dat je laatste menstruatie een menstruatie was? Kan het ook iets anders zijn geweest? Als ik dit zou hebben zou ik voor de zekerheid een digitale clearblue doen, die reageren niet op eisprong. Maar ja, die kosten weer een fortuin he...