Hallo dames. Zoals de titel al zegt. Vanmorgen had ik een licht positieve test van de Deen. Plusminus 2 uur later (zonder iets te hebben gedronken) een negatieve test van de Kruidvat. Help me out, hoe kan Dit?
2 verschillende testen kunnen best afwijken van elkaar. De 1 kan eerder aangeven als de ander. En volgens mij kan er toch best verschil zitten in de urine, zeker als het heel pril is. Zo zitten er minder afvalstoffen in je urine gedurende dag. Ik zou eerder met de predictor testen. Daar lees ik goede verhalen over. Heb je ook een foto van de testen?
Ja, zou het zelfde zeggen als Suzanne01. Je hebt er niks aan dat ik dit zeg (sorry), maar 2x testen op een dag heeft weinig zin. Als de eerste echt positief was zal je overmorgen een oploop moeten zien.
Heb je een foto van beide testen apart en dan van dichter bij? Ik zie hier namelijk door de afstand op beide niks
De linker test lijkt op de test die ze bij de Jumbo (eigen merk) ook verkopen, daar heb ik vorig jaar vals positief mee getest. Niet om je te ontmoedigen, maar ik zou die test niet weer aanschaffen als ik jou was om teleurstelling te voorkomen .
Het is een beetje lastig aangezien ik mijn dochter van 10 maanden nog borstvoeding geef en nog steeds geen menstruatie gehad heb. Ik kan dus ook niet weten of ik over tijd ben oid
Die testen van de Deen zijn van leidafarm en die zijn erg onbetrouwbaar, heb ze veel vaker vals positief gezien ( zelfde testen idd als van Jumbo)
Getest en ook deze negatief! Ik denk dat ook ik een valse test in handen had van de deen! Waarom verkopen ze die troep nog? Maargoed ik ben niet al te veel teleurgesteld hoor.. mn dochter is nog geen 1 jaar en weet niet of ik al toe ben aan een 2e. Al zou het kindje meer dan welkom Zijn! Ik heb nog een testje over en die ga ik volgende week voor alle zekerheid doen.
Ziet er uit als positief, maar die van mij ook ! De rest negatief... probeer eens een andere. Ben benieuwd.