Vanmorgen zwangerschapstest gedaan omdat ik een beetje misselijk was en een vermoeden had dat ik mss zwanger was. Test was positief. Maar weet niet goed hoeveel dpo ik nu ben of hoelang zwanger. Maandag late avond (10/01) tot dinsdag vroege ochtend heel erge eipijn gehad. Sex gehad op zondag en die maandag late avond alsook op woensdag. Cyclus zou deze maand 27 dagen zijn krijg altijd op dag 14-15-16 na mijn eipijn mijn menstruatie. 4e kindje maar toch weer zo onzeker! Al 14 maanden gestopt met de pil nu.
Ik zou zeggen 10 dpo. Maar er zijn hier andere kenners die hier echt goed in zijn. Gefeliciteerd alvast
Afhankelijk van hoe geconcentreerd je urine was..... daar valt of staat elke test me op deze termijn. Maar los van dat zou ik zeggen 10 of 11 dpo.
Bedankt voor jullie reacties. Ik test morgenvroeg nogmaals en hoop dan op een goede zwangerschap! In het verleden al meerdere miskramen gehad en verlies van 1 van een tweeling. Zwanger zijn is dan toch niet meer helemaal geruststellend en vanzelfsprekend.