Zwanger en bloedverlies help wat zien jullie op de testjes?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door emetje, 13 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Dames toch maar even een eigen topic gestart.
    Ik test vanaf 9 dpo positief met mooi oplopende testen. Vanaf 10dpo eigenlijk bijna geen symptomen. (Daarvoor wel pijnlijke borsten) testjes bleven mooi oplopen maar gisterochtend op 12 dpo ineens 2 flinke helderrode vegen bloed. Daar is het bij gebleven. Vanwege risico bbz bij de gyno geweest, echo gemaakt en hij zag een ienie minie zwangerschapsring die hij geen 2e keer meer kon vinden. ( klopt wel bik de termijn) en zat op de goede plek. Gister hcg bepaald en morgen om te kijken of de zwangerschap zich goed voortzet. Nu heb ik met mijn stresshoofd zojuist ook getest? Wat vinden jullie hiervan? 11, 12 en 13 ( vandaag) dpo.

Bijgevoegde bestanden:

2. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    In mijn ogen loopt hij goed op. Akelig dat bloedverlies. Is dat inmiddels gestopt? Dan zou ik me iets minder druk maken. Bloedverlies bij prille zwangerschap komt vaker voor. Toch blijft het even afwachten. Hopelijk snel een mooie echo!

3. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Ja het is bij die 2 vegen gisterochtend gebleven tot nu toe.. wel misselijk vanochtend maar twijfel of dat van de stress komt haha

4. nummertje3

nummertje3 Actief lid

18 nov 2015
    427
    0
    0
    Belgie
    Naar mijn idee lopen die mooi op? Heb je je HCG waarde van de 1ste bloedafname gekregen? Ik weet dat ze willen vergelijken maar adhv 1 waarde kunnen ze toch al zeggen van: dit is een normale waarde voor deze zwangerschapsduur of niet. Dan ben je toch al een beetje gerust gesteld.

5. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Nee helaas.. die is gistermiddag geprikt dus krijg die morgenmiddag pas te horen. Dat wachten is echt killing.. ik kan er toch niets aan veranderen maar je wil zo graag dat het goed is. Het oplopen van vandaag stelt me wel weer wat positiever in gelukkig.

6. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Ik vind ze ook mooi opgelopen, maar dat zegt natuurlijk ook niet alles. Nauwkeuriger is inderdaad HCG prikken een aantal keren om te kijken of het voldoende stijgt. Heel naar he die onzekerheid.. :( sterkte en succes!

7. nummertje3

nummertje3 Actief lid

18 nov 2015
    427
    0
    0
    Belgie
    Ik kan me inbeeldend dat dit zenuwslopende dagen zijn. Ik denk wel dat het goed is dat het bij vegen is gebleven. Als er echt iets mis zou moeten zijn, zou jouw lichaam toch meer moeite doen om alles "weg" te krijgen en zou het bloeden ook doorzetten of feller zijn.

8. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Dat is waar.. het is ook gewoon afwachten.. je wil zo graag gewoon blij zijn en genieten maar dat zit er voorlopig nog niet in vrees ik. En dan nog blijft het natuurlijj altijd onzeker en spannend.

9. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Ik gebruik trouwens wel utrogestan, vorige keer liepen mn testjes al heel snel weer af waardoor ik toej wist dat het mis was. Dus toen gestoptmet de utro en toen kwam het eraf 2 dagen later.

10. nummertje3

nummertje3 Actief lid

18 nov 2015
    427
    0
    0
    Belgie
    Inderdaad, het wordt er niet beter op. Ik ben gistermorgen ook helemaal in paniek en op een drafje naar het ziekenhuis gehold. Ook plots een beetje bloed aan het wc papier na het plassen. Helemaal over mijn toeren naar het ziekenhuis. Een echo gekregen. Blijkt dat mijn placenta nog voor een stukje over mijn oud lidteken van mijn keizersnede zit. En dat is een beetje beginnen bloeden. Over een paar weken zou de placenta meer naar boven moeten zitten en dus weg zijn van het lidteken en dan zou het probleem zichzelf oplossen. Maar, ik ging ook helemaal over de rooie hoor 😇

11. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Pfff ja dat snap ik helemaal hoor. Ik was ook direct in tranen op me werk toen ik het bloed zag. Ik dacht ook echt neee niet weer :( als het zo is is het ook niet tegen te houden maar je zou er alles voor doen. Fijn dat alles goed is bij je!

12. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Vind ze ook goed oplopen hoor.. Misschien toch een innestelling en daardoor een bloeding.. Blijft spannend he:)

13. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    Ah emetje spannend zeg zal voor je duimen, heb zelf ook bbz geha ( eileider gespaard) ik vind je testen wel heel positief!!! Zou fijn zijn als het goed mag gaan.

14. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Ik vind je testen mooi opgelopen.
    Ik heb bij mijn dochter ook de gehele zwangerschap vanaf week 5-6 zoiets bloedverlies gehad, ook helder rood en soms best veel.. tot de bevalling, soms paar dagen/weken niet maar eigenlijk heel vaak wel.
    Ze is nu een gezonde dochter van 2 jaar en 2 maanden. Nu zwanger van de 2de zonder bloedverlies, ook eens lekker. Maar het kan dst ook goed gaan... ik duim voor je. Je testen zijn iig wel mooi opgelopen. Spannend!

15. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Fijn om een positieve ervaring te lezen! En wat zal dat bij de 2e zwangerschap heerlijk voelen zonder bloedverlies!

16. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Zeker weten! Alleen het nadeel is dat je er toch mee bezig bent. Zal ik nu bloedverlies hebben? En bijvoorbeeld geen gemeenschap durven te hebben omdat ik bang ben dat ik dan bloed krijg oid.

17. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Lopen mooi op. gebied is nu beter doorbloed misschien dat daar het bloedverlies van kwam?

18. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Pandabeertje dat herken ik wel ja.. dat gebeurd hier de komende tijd ook echt niet. Sowiesi gaat dat met de utrogestan niet zo, dus mannetje maar op een andere manier tevreden stellen haha. Meisje1977 ik hoop het. Tot nu toe geen bloed meer gezien gelukkig (afkloppen)

19. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Jaa alleen merk ik nu heel erg, na 14 weken dat ik hem mis.. niet specifiek op sexueel gebied hoor maar daar komt het hoogstwaarschijnlijk wel door. Naja en 2 november pas naar de vlk, dus dan kan ik ook niks voor die tijd bespreken.

20. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ik vind ze mooi oplopen. Begrijo je gevoel helemaal. Niemand kan zeggen of t goed of fout gaat maar doe waar jij je fijn bij voelt.

Deel Deze Pagina