Hallo allemaal, Ik wil graag even mijn ei kwijt en hoop dat jullie mij daarin kunnen helpen / steunen.. mijn partner en ik hebben al enige jaren kinderwens. Ondanks dat er geen medische oorzaak is lukt het maar niet zwanger te worden. Inmiddels 3 mislukte iui behandelingen achter de rug, 2 x punctie en 3 x maal ifv. Vorige week vrijdag een cryo terugplaatsing gehad. De embryo's hadden zich goed door gedeeld en zag er erg goed uit volgens de arts. 6 dagen na TP 2 dagen enorme kramp gehad met een beetje bruinverlues. Een dag daarna klein beetje bloedverlies gehad ( een keer ) dus ik dacht ik wordt ongesteld en behandeling is weer niet gelukt. Maar bruinverlies stopte plots. Toen ben ik meteen zwanferschaps test gaan doen en zag een hele lichte streep. Dag daarna nog een test en zag weer een lichte streep. Gisteren nogmaals gestest en zag dat de streep bijna niet meer te zien was. Vandaag naar t ziekenhuis gegaan voor de bloedtest en werd zojuist gebeld met de uitslag. Ze zei t volgende ; de test is een beetje positief, de hcg is net niet hoog genoeg om een zwangerschap vast te stellen. Of het moet nog stijgen of het is aan t dalen, wat inhoud dat de behandeling niet geslaagd is. Nu moet ik as woensdag weer bloed gaan prikken. Ik zit nu vol vraag tekens en emoties. Ben zoo verdrietig en bang. Dat t niet gelukt is. Zijn er dames dit t zelfde hebben mee gemaakt ?
Ik zou graag iets positiefs willen zeggen, maar als je urinetest lichter wordt vrees ik dat het niet goed is. Hoeveel is je hcg? En heb je vandaag nog getest?
Hoi silies Dank voor je reactie. Ik weet helaas niet hoe hoog de hcg was dat heeft ze niet gezegd vandaag geen test gedaan alleen de bloed test in het ziekenhuis
Je kan voor de zekerheid morgenochtend nog testen. Dan weet je een beetje waar je woensdag aan toe bent.
Bij mij was het op dag 16 na nod ook erg laag hcg was 27. Toen werd mij verteld dat het mis ging, maar mijn testjes bleven licht oplopen. Wel pas een week later in de buurt van een knaltest. Bij mij is het goed gegaan, maar dit was echt heel erg uitzonderlijk. Ik zou me dus instellen op slecht nieuws, keer omdat je testjes minder donker worden. Sterkte!
Hoi Zomer, ik heb afgelopen maand hetzelfde gehad. Urinetesten die eerst een paar dagen opliepen en daarna werden ze steeds lichter. In het ziekenhuis bleek uit de bloedtest dat ik wel hgc in mn bloed had maar dat het onvoldoende was om te spreken van een zwangerschap. Ik was nog steeds positief en hoopte dat het nog ging oplopen, maar de dag erna werd ik ongesteld.. Hier geen succesverhaal dus.. Hoop dat het hij jou anders uitpakt!!! Succes en sterkte xx
Ik had na de verse tp van onze icsi poging op 12 dpo getest en er was een supertuurstreepje te zien, op 13 en 14 dpo geen tweede streepje meer te zien. Bloed laten prikken op 15 dpo en hcg waarde was 4, mijn gyn sprak toen over een misnesteling. Dat de mini niet goed genoeg is ingenesteld.
Zomer2 wat een verdrietige historie hebben jullie al! Hoewel ik enorm voor je hoop dat het uiteindelijk goed nieuws is (want er zijn zeker ook verhalen van mensen die met lage hcg toch goed zwanger waren) heb ik zelf ook alleen ervaring met lage hcg=geen goed nieuws. Nu 3 keer gehad dat de hcg we boven de 25 was (=zwangerschap) maar niet doorsteeg. Hoop dat het bij jou wel blijft oplopen! Heb je nog een testje gedaan?
Hallo allemaal ! Dank voor alle reacties. Ben Nu in t ziekenhuis en moet straks bloed prikken. Ben op vd zenuwen! Wat is dit slopend jongens .. pfff..
Ik heb deze maand geen pregnyl gespoten, want de gync zei dat dat niet nodig was, in had een goede eiersprong. Ze hebben 2 embryo's terug geplaatst. Bij het ontdooien waren ze verdeeld ino 7 cellen en bij t terugplaatsen had een embryo zich verdeeld in 14 cellen volgend de gync was de embryo erg enthousiast tja en dat gaf mij natuurlijk heel veel hoop
Hoi Sillies ik heb dus gisteren nog een test gedaan en die was t zelfde als de eerste dus een lichte streep ..ik heb er gewoon buikpijn van weetje dat 😔
Geen goed nieuws helaas.. ze zei dat mijn hcg gedaald was naar 6 ..ze vroeg ook of ik inmiddels aan t menstrueeren was maar dat is ook nog niet het geval. Nu moet ik een week wachten en als ik dan nog niet menstrueer dan moet ik weer bloed prikken.. maar goed ik ga ervan uit dat ik binnen enkele dagen ga vloeien.. ik voel me zo ellendig en zo moe.. t heeft ook best veel impact op mijn sociale leven en werk .. ik weet soms niet meer hoe ik er mee moet omgaan..
Hè gatsie wat een rot nieuws!! Kan me goed voorstellen dat je je ellendig en moe voelt. Veel sterkte en hopelijk kan je het snel een plekje geven.. En met goede moed naar een nieuwe ronde. Heleboel liefs vanaf hier!
Wat verdrietig, veel sterkte. Neem de tijd om het te verwerken en energie te krijgen voor een nieuwe behandeling. Ik werd 2 dagen na hcg 4 ongesteld, dus kan nog een paar dagen duren.