We zijn al heel lang bezig en al heel wat teleurstellingen gehad. Vanochtend getest 13 dagen na ovitrelle en 11 dpo. Zo duidelijk heb ik nog niet eerder getest. Ben benieuwd of er meer mensen zijn die ovitrelle hebben gebruikt en wanneer wist je dat je zwanger was? Hoop dat de foto duidelijk is na t uploaden. Hier zie ik m in ieder geval duidelijk....
Ik zie geen tweede streepje helaas. Maar het kan best komen door het uploaden, als je hem thuis goed ziet dan zou ik als ik jou was morgen of overmorgen nog eens een testje doen. Je zou dan een duidelijke oploop moeten zien.
Ik zie wel een schaduw van een streepje. Hoe lang duurde het voor je deze zag? Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook een soortgelijk streepje op de eerste test, dus het zou kunnen. Ik hoop het voor je!
Het streepje staat er echt maar het is niet goed op de foto te krijgen.... Hopelijk is ie morgen duidelijker. Ivf komt namelijk steeds dichterbij en daar kijk ik echt tegenop.
Wat spannend voor jullie zeg! Ik zie iets lichts. Misschien even met het pipetje 1 druppel water toevoegen dan trekt het gele wat meer weg en zie je het streepje wellicht iets duidelijker!
Ik zie wel een tweede streepje hoor! Hopelijk loopt het op en is het morgen misschien wel wat donkerder!
Mijn test van 11 dpo was op een foto ook heel moeilijk te zien. Ik zou morgen nogmaals testen en kijken of hij beter zichtbaar op wordt. Heb je na de ovitrelle ook een negatieve test gehad?
Ik meen wel iets te zien maar durf het niet zeker te zeggen hopelijk lopen je testen mooi op duim voor je
Ik testte met Ovitrelle t/m dag 11 positief. Als je op dag 13 een streepje ziet lijkt het mij niet meer vd Ovitrelle te zijn. Ik duim voor je dat 'ie morgen duidelijker is!
Dat is niet helemaal waar. Bij de een is het op dag 8 weg en bij de ander pas op dag 14. Ts, ik zou overmorgen weer testen. Als het nu niet meer vd ovitrelle is, dan moet dus dinsdag duidelijker zijn! Ik zie op je foto niks, dus het streepje is dermate licht dat je er voor nu vanuit moet gaan dat het vd ovitrelle kan zijn. Succes!
Wat apart dat zoveel m niet of nauwelijks zien. Ik zie m duidelijk op m'n telefoon!!! Geen ervaring met ovitrelle, maar wilde laten weten dat ik m wel goed zie! Spannend!!
Bedankt voor alle reacties.... Ik heb voorgaande rondes getest vanaf dag 7 na ovitrelle maar ook dat was elke keer een heel gedoe en veel onduidelijkheid.... Ik heb geen testen meer lekker stom. Ik vlieg woensdag naar t buitenland en hoop m'n man die ik ga opzoeken te kunnen verrassen met een positieve test. Na ruim 4 jaar zijn we daar zo onwijs aan toe! Keep you posted 😘
Nou dat dacht ik dus ook! Ik zie wel duidelijk een licht streepje! Ik ga duimen dat ze mooi gaan oplopen!