Hoi hoi, Deze maand ben ik na een tijdje weer begonnen met het bijhouden van mijn temperatuur. We hebben inmiddels onze 3e iui poging avhtet de rug. Bij de 2e iui had ik het gevoel dat de we te laat waren en daarom heb ik besloten eeer te tempen. ik had maandag 2 follikels van 18mm en zou S avonds de pregnyl moeten zetten voor iui op woensdag, maar de woensdag zat al vol, maar omdat mijn ovulatietesten al positief waren, is er besloten dinsdag iui te doen zonder pregnyl. Nu denk ik dinsdagavond mijn eisprong te hebben gevoeld, heb sinds donderdag cremerige afscheiding ( heb ik meestal 2-3 dagen na ei), en ff geeft ook mijn ei aan op dinsdag. Alleen ik ben gewend dat mijn na mijn ei, mijn temperatuur tussen de 37-37,2 schommeld, maar hij blijft nu al 4 dagen hangen op 36,9. zou mijn eisprong niet goed geweest zijn, of kan dit door de hormonen komen die ik spuit? Alvast bedankt voor het lezen. Groetjes
Inderdaad haha. Ik denk dat het er zo wel mooi uitziet, maar door je hogere temp op cd10 is je basale temp nogal hoog ingesteld door FF. Tenminste zo zie ik het.
Dank je Esther Als ik de positieve testen weghaal zegt ff ook dat ik mijn ei op eerder heb gehad, maar dat ksn niet want heb maandag echo gehad. Hij bevestigd precies mijn gevoel, maar ben zo gewend dat mijn temp hoger is.
Het is altijd afwachten. Ik wilde deze maand juist tempen om zekerheid te hebben. Mislukt dus. Vanmorgen is hij eindelijk 37, maar lag er pas om half drie in, kan ook daardoor komen. Nog twee weken wachten.
Nu op 10dpo lijkt het dat ie eindelijk de stijging doorzet zoals ik het gewend ben. Nu nog een week tot nod.
Pfff zenuwslopende week dus meid! Laten we hopen dat je temp. hoog blijft Ik kan je helaas niet heel erg met temperaturen helpen aangezien de mijne per dag gewoon een graad verschilde toen ik ging tempen..... En ja was elke dag het zelfde tijdstip, maar ik duim wel heel erg voor jou hoor! Ze draaien overuren
Nog vol ongeloof, maar heb net 4 dagen voor nod positief getest. ik ben zo blij dat ik op mijn strepen heb gestaan in het ziekenhuis. Omdat de iui vol zat wilde ze dat ik de pregnyl dinsdagavond ging zetten. Omdat ik bleef aandringen is er besloten de volgende dag iui te doen, zonder pregnyl.
Oh zie het nu pas! Gefeliciteerd!! Dus je kaartje ziet er nu behoorlijk mooi uit (kan geen link zien).
Dank je esther. Hopelijk voor jou na deze iui ook raak! Ik heb mijn kaartje er weer bij gekregen. Hij blijft af en toe laag, vanmorgen oppeens hoger. Zit alleen nog steeds 3 dagen voor nod, vind het nog wel erg spannend.