Hoi, Ik heb een vraagje. Gisteren en vandaag heb ik positieve ovulatietest van sensitest maar een leeg rondje van clear blue. Mijn temp is vanmorgen wel gestegen van 36.48 naar 36.67. Ik vermoed zelf aan het slijm verlies en de temp dat mijn ei is geweest maar wie heeft dit ook meegemaakt dat de ovutest later positief gaf.. Ik blijf nog wel even doortesten om het zeker te weten en als de temp morgen verder stijgt weet ik wel genoeg.. Maar raak een beetje in de war. Vandaag moest mijn man voor een zaadonderzoek dus mocht ook 3 dagen niks doen 🙄 En vandaag zal wel niet zo veel zin hebben
Je LH-piek komt niet na de eisprong. Een ovulatietest reageert op de LH-piek. De piek zou de eisprong in gang moeten zetten. De piek is 24-48 uur voor de eisprong, niet erna. Je temperatuur stijgt de dag na de eisprong met minimaal 0,3-0,5 graden. Je temperatuur was gisteren afgerond 36,5 en vanochtend afgerond 36,7. Volgens mij is de stijging niet groot genoeg om te constateren dat je eisprong al geweest is. Slijmverlies kun je al dagen van tevoren hebben.