1e iui te laat...?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door muisjee, 25 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muisjee

muisjee Lid

16 apr 2015
    54
    28
    18
    Dag dames,

Deze maand zou ik mijn eerste iui poging doen. Ik heb clomid 100mg voorgeschreven gekregen en zit nu op cd9. Komende dinsdag (cd11) heb ik mijn eerste en gepland staan. Ik doe elke dag ook een ovulatietest...alleen lopen ze de afgelopen dagen op (in cyclus zonder clomid ook het geval, alleen dan wat later :) ) ik heb een foto van de ovulatiest van vandaag erbij gedaan...en ik weet dat hij nog niet positief is...maar wel al donker...normaal krijg ik dan de volgende dag een positieve. Nu ben ik bang dat ik dan dinsdag te laat ben voor de FM en dat mijn ei daarvoor al springt. Wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Met clomid groeit een ei vaak langer door voordat hij springt (vaak tot rond de 25 mm ipv 20 mm) en is dus ook de eisprong later.

3. muisjee

muisjee Lid

16 apr 2015
    54
    28
    18

Thnx....fijn om te horen met clomid kan het dus zijn dat je ei nog niet springt ook al heb je je lh piek?

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Nee... na de lh piek zal hij gaan springen, maar de piek kan dus later komen dan je normaal zou verwachten.

Rustig afwachten en morgen nogmaals testen :)

5. muisjee

muisjee Lid

16 apr 2015
    54
    28
    18
    Nou vals alarm blijkbaar....vandaag FM gehad en nog geen enkel groot eitje! Nu komende vrijdag nogmaals een echo. Waar die ovulatietest zo donker van werd....geen idee

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Lh schommelt en kan dus een donkerder streepje zomaar geven ;)

muisjee vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina