Wij lopen al sinds 2011 in Dusseldorf. Daar ook een verse micro tese laten doen in 2012 en daarvan waren we meteen zwanger onze dochter is geboren in december 2012. Afgelopen april een nieuwe icsi opgestart omdat de wens voor een 2e wonder erg sterk is. Ik had 24 eicellen en 17 ervan waren prima voor icsi. Helaas zijn daaruit maar 5 bevruchtingen gekomen. De ingevroren rietjes van de micro tese zijn nu weer gebruikt (1 van de 8 die nog in de vriezer zitten) maar de kwaliteit was helaas zeer slecht vandaar de weinige bevruchtingen. Ze zijn toen alle 5 meteen ingevroren als bevruchte eicel. Nu zijn we bezig met een cryo tp met 1 van die 5. Het gaat in natuurlijke cyclus en ze gaan nog alle 5 in de scope en dan is het maar te hopen dat er nog iets over is op dag 5 op terug te laten plaatsen. Dit wachten we uiteraard eerst eens af wat er gaat gebeuren, maar toch zijn we al aan het nadenken van wat als..... We zitten dan namelijk te denken aan donor zaadcellen. Ik ben helemaal in orde, mooie zeer regelmatige cyclus, alles klopt verder en heel hoog amh (6.26 ik ben 32 jaar) ik heb steeds erg veel kans op overstimulatie en daarom zou ik dan willen kiezen voor iui-d en niet icsi-d. Misschien is het allemaal niet nodig maar ik ben graag voorbereid. Kan iemand me zeggen hoe dat in zijn werk gaat in Dusseldorf. Er stappen absoluut niet over naar Nederland er blijven in Dusseldorf dus graag alleen als je ook echt in Dusseldorf ervaring hebt met iui-d. Bedankt ♡