Hi Dames, om 9 uur is het dan zover, dan krijg ik het telefoontje of we die middag terug mogen komen voor een cryo terugplaatsing. Het voelt zo raar, wat als het niet goed is gegaan, wat dan. Zo spannend allemaal. Zie jullie morgen, ik zal jullie iets laten weten.
Uiteraard hoop ik dat deze blijft plakken, maar wellicht een tip, sommige vrouwen weten dit niet. Na een doorgaande zwangerschap (minimaal 12 wkn) begint de telling opnieuw, dit betekend dat je weer 3 pogingen vergoed krijgt. Vergoeding van vruchtbaarheidsbehandelingen
Oooh wat spannend!!! Zal heel hard voor je duimen dat de cryo goed ontdooit wn uitgroeid tot een prachtige en gezonde baby!
yes yes yes, vandaag om 11:20 de terugplaatsing, wat zijn wij blij. Hoi Jane1981, dankje wel voor je reactie, ik weet van de 12 weken periode, maar dat maakt het voor ons zo moeilijk, wij dachten eraan te stoppen met de mmm, wanneer de cryo niet gaat lukken. Wij vinden het allemaal nu zo moeilijk en vooral emotioneel, iedere keer weer die terleurstelling. Maar nu kan ik twee weken lang aan iets anders denken en dan hopen op een mooie wonder. Dank jullie allemaal voor jullie steun. XXxx
Ik hoop voor je dat deze blijft plakken!! Emotioneel is het ook een klap, ik mag in mijn handen knijpen dat onze enige cryo van IVF 1 is blijven plakken. Ik vond IVF enorm zwaar en vond de eerste mislukte tp al zo verdrietig laat staan dat ik door moest gaan wat jullie hebben doorstaan. Meis echt ik hoop dat het gaat lukken, ik hou je in de gaten als je het goed vind.
Op het moment dat ik dit schrijf word bij jou de emmy teruggeplaatst. Jasmijn ik hoop van harte dat deze blijft plakken
hi, dank je wel voor jullie lieve reacties, De terugplaatsing ging dit keer zonder kleine probleempjes. Jane1981, ik heb op jouw profiel je fotoalbum gezien, jouw kleintje groeit al goed. Ziet er mooi. Hoop dat voor julle meiden het allemaal goed blijft zitten, sommige moeten nog eenpaar dagen wachten en dan weten zijook meer. succes