Hoi hoi! Ik ben afgelopen maandag begonnen met m'n 2e IVF/PGD poging. Nu heb ik een vraag over extra vitaminen slikken. Ik slik nu gewoon Davitamon Puur Mama, vanwege foliumzuur en omega3. En volgens mij zitten daar meer dingen in die wel handig zijn Nu las ik ook ergens dat voor verbetering van innesteling tarwekiemolie en kinderaprines ook handig zijn..... Heeft iemand daar ervaring mee??? Ook las ik in de telegraaf over een mediterrane dieet, dus olijfolie paprika advocado enz. Alvast thnx! Xx
Ik slik 1000 omega,2000vit d en een multivitamine met foliumzuur op advies vsn mn Duitse gynaecoloog.Verder nog magnesium en DHEA en in de cyclus dat ik weer start met icsi ook tarwekiemolie
Ik slikte foliumzuur en nam daarnaast tarwekiemolie (maar daar was ik al voor de ivf poging mee begonnen). En elke dag een glas granaatappelsap.
Ik hoorde dat POM (dat drankje) heel goed is voor innesteling. Is bij mij ook gelukt met de 3e tp. Helaas ma. Nu zonder alles, alleen puur mama Weet je, het zit goed of niet, je kan er niks aan doen