Geen idee, maar ik heb wel research gedaan op google en duphaston werkt wel om je lf te verlengen en om herhaalde miskramen te voorkomen. En om je menstruatie op te wekken werkt het als volgt, door de progesteron bouwt het bms nog een beetje op en zodra je stopt dan wordt je ongesteld. Maar als je zwanger bent gebeurd dat natuurlijk niet omdat je dan zelf progesteron blijft aanmaken. Dit is alleen maar om even een steuntje in de rug te geven voor het geval mijn progesteron iets te laag is na de eisprong. De vorige ronde had ik waarschijnlijk een eisprong uit mijzelf en toen ook geslikt maar een paar dagen later na de eisprong begonnen. Toen begon ik ook op 10dpo bloed te verliezen, dus ik probeer het deze ronde nog een keer en zie wel. Bij mijn dochter is het ook gelukt zonder extra progesteron en toen had ik ook al een lf van 10 dagen.
Ja ik snap het. Volgens mij heeft utro ook zon werking. Het verlengt je lf en als je stopt dan komt binnen een paar dagen je bloeding (bij mij niet, ik word dan écht altijd op 15dpo 's ochtends ongesteld). Met het gebruik van de utro heb ik dus een voorbeeldige cyclus. Zonder is het een warboel haha. Als je zwanger blijkt, blijf je het dan door gebruiken? Hier ga ik dat wel doen. Net zoals bij mijn zoontje. 400 mg per dag tot 10 wk en tussen de 10 - 12 wk afbouwen en stoppen met 12 wk.
Nou dat weet ik nog niet. Dat zal ik dan wel vragen. Ik heb wel heel veel last gehad van bloedingen bij mijn dochter. Maar dat kwam denk ik door een gevoelige baarmoeder want ik had het met te snel uitplassen bij mijn stoelgang. Leek wel of er een vaatje steeds knapte. Maar was knap frustrerend ik kon ook al snel niet meer hardlopen omdat ik daardoor ook bloedingen kreeg.
Blondie ik hoop dat het helpt! Nina voor jou komt het al steeds dichterbij! Al drang om eerder te testen? Ik heb vanmorgen het eerste “bloed” gespot. Was niet helderrood, zat meer bij de afscheiding een beetje roze/rood (sorry details). Geen stolsels, en nu wordt het alweer een heel klein beetje oud bij afvegen. Hopelijk is het een goed teken (innesteling als is dat wel erg vroeg), maar durf niet te veel te hopen
Ik hoop met je mee. Ja ik wil zaterdag, 12dpo testen omdat ik dan met mijn man een nachtje wegga en sjiek ga eten. Ik wil weten of ik aan de alcohol en rauw vlees kan
Haha ik ga precies hetzelfde doen, 30-12 zit ik op 10dpo dus als ik dan nog geen bloed spot dan ga ik op oudejaarsdag een testje wagen om te kijken of ik aan de champie kan
Ik zit nu op 6 dpo En gewoonlijk begin ik vanaf morgen ongeveer met bloed verlies enzo. Hopelijk nu minder met de dubbele dosering ovitrelle. Spannend hoor zo met elkaar in de wachtbank!
Okee nou ben benieuwd dan morgen! Had je nog last van de dubbele dosis? Mijn borsten staan nu in de fik aaarghh.... maar verder geen buikpijn dat had ik de vorige keer heel erg.
Heb wel last gehad ja! Maar nu valt het mee. Alleen zijn mij tepels iets gevoeliger en af en toe een vlaag misselijkheid die komt opzetten. Moet ook eerlijk bekennen na clomid, voelt dit heerlijk. Afgelopen nacht sinds maanden ook weer een nachtdienst gewerkt. Met clomid ging dat echt niet meer!
Nou, ik heb in ieder geval een goeie echo gehad vandaag. Mij follikel is nu 16 mm dus we gaan weer aan de bak vanaf morgen Dan weer twee weken op de wachtbank, dus dan de eerste week januari weer ergens mijn NOD verwacht ik. Spannend!
Nou idd!! Fingers crossed voor iedereen! Laat het een goed begin van 2019 zijn! Allemaal 2019 baby’s!
@Blondie685 en @Nikita94 ooh leuk! Laten we dat inderdaad hopen, we gaan er gewoon voor haha Ovulatietesten blijven mij trouwens spierwit, terwijl ik nu toch echt wel dichtbij moet zitten, maargoed ik probeer daar maar niet te veel waarde aan te hechten gezien ik ook verhalen lees van dames die nooit een positieve test hebben gehad en toch zwanger zijn geraakt