Spuit jij ook nog iets voor de eisprong? Ik heb nu namelijk geen positieve test totdat ik de ovitrelle heb gezet.
Nee ik spuit niks anders, dat is schijnbaar niet nodig. Heb alleen de gonadoreline en dat zou de rest van mijn cyclus (inclusief eisprong) in werking moeten zetten. Maar wel frustrerend want mijn follikel zou nu ergens 17 mm moeten zijn, maar wanneer mijn ei gaat springen weet ik niet. Bij mijn echo van gister werd gezegd, een deze dagen, maarja kan ook geen indicatie krijgen aan de hand van die testen
Ja weet ik blijft 10 dagen in je lijf zeggen ze Bedoel ook met waar het heen gaat of het nu weg gaat, of langzaam gaat oplopen.
Ik denk zondag weer. Ergens heb ik hoop dat het bloedverlies wat ik heb gehad van een innesteling was, ook al zou dat erg vroeg zijn
Ik kreeg geen meldingen meer! Spannend zeg Nikita... idd kan nog ovitrelle zijn? Zou gewoon goed blijven testen Nina jouw testdag komt ook dichterbij? Hoe voel je je? Flink aan de granaatappelsap? Edit: ik lees net dat je vanochtend had willen testen ivm je date night....?
Ik blijf hier vol in de onzekerheid. Vandaag is de teststreep ongeveer hetzelfde als gisteren. Wel lichter als vrijdag. Vrijdagavond en zaterdagavond wel helderrood bloed verlies bij afvegen, verder niet, alleen iets oud bloed in een inlegkruisje. Ik volg mijn lijf echt niet.. Weet ook niet zo goed of ik dit al moet zien als menstruatie of niet.. denk dat ik nog maar een paar dagen afwacht
Ohh the story of my life . Dat had ik ook bij mijn eerste goede ronde met gonal. Dat was toen een biochemische zwangerschap. Ik wist ook niet wat ik moest doen. Achteraf kwam ik erachter dat ik het vruchtje ben verloren want ik heb dat gevonden in de wc en eruit gevist. Was super klein maar heb op internet een afbeelding gezien van een miskraam met vier weken. Ik hoop dat je de komende dagen wat meer te weten komt, ik weet waar je doorheen gaat, sterkte!!
Heb ik ook al een keer eerder gehad. Ben nu zo bang dat ik te vroeg denk dat het een menstruatie is en dat is dan alles om zeep help. Bloed blijft soms komen en dan is het weer weg. Test vanmorgen nog steeds heel licht positief. Kan toch haast niet meer van de ovitrelle zijn? Nu 12 dagen na ovitrelle (wel natuurlijk een dubbele dosering) Het zijn wel goedkope testen. Misschien maar eens een predictor er tegenaan gooien.
Ja super lastig! Ik bleef ook licht positieve testen houden. Pas op 17dpo waren ze weer negatief. Ik hoop voor je dat ze gaan oplopen!