Wat fijn dat je het mentaal al aardig verwerkt hebt, dat lijkt me het zwaarst. Maar een top instelling over je pracht kind!
Nee het is nog veel te vroeg en ik denk dat het bloedverlies morgen gewoon meer gaat worden dus maandag dan maar weer bellen voor een uitgangsecho en dan woensdag weer starten. Dan ga ik alleen nog voor januari en februari en dan las ik een pauze in van een maand.
Is getest onlangs. 8 miljoen (volgens mij is dat net wat onder het gemiddelde) maar zeer beweeglijk. 2 jaar geleden was de opbrengst 18(!) miljoen maar juist weer wat trager. Geen idee dus wat goed op slecht is maar volgens de gyn was iui een hele logische (een prima) stap in het proces. Ik heb er zelf dus ook vertrouwen in!
Oh meiden ik zit helemaal verstopt heb amper tot geen stoelgang meer. Ik ben al een paar dagen bezig met mijn zakjes en warm water op nuchtere maag en nu roosvicee laxo. Maar heb ook geen aandrang en als ik druk zet doet mijn onderbuik heel zeer en komt er bloed mee wat met afvegen weer weg is. Ik had dit ook met mijn dochter alleen pas veel later. Maar ik las dat het kan komen door de progesteron en dat slik ik nu ook extra erbij vorige keer had ik dit niet van de duphaston. Ik geloof echt niet dat ik zwanger ben maar ik vind dit echt niet chill omdat ik als kind zijnde ook vaak verstopt zat en het is dus een beetje een trauma voor me.
Probeer ook anders wat olijfolie door je avondeten. Dat helpt ook altijd goed. En anders naar de kruidvat en dan norgalax/microlax halen. Dat is een kleine canule die je rectaal moet inbrengen. Dat zorgt ervoor dat het eerste beetje ontlasting wat in de endeldarm zacht wordt. Vaak als dat eruit is komt de rest ook wel
Dank je voor de tips, ik kook altijd met olijfolie, maar door die gekke dagen heb ik ook anders gegeten. Ik ga zo naar de kruidvat want ik wil even de early testen halen aangezien het bloedverlies nog niet verder doorzet. Dan doe ik die morgen ivm oudejaarsavond.
Wellicht kun je proberen een eetlepel Psyllium Husk vezels per dag te nemen? Ik gooi altijd een lepel door een smoothie omdat ik ook regelmatig dit probleem heb en bij mijn werkt dit supergoed. Wel genoeg water erbij drinken, maar dat is sowieso belangrijk
Helaas is de menstruatie doorgebroken, op naar ronde 7, fijne jaarwisseling iedereen en hopelijk wordt het ons jaar!!
Lieve dames, ik wens jullie allemaal alvast een geweldig 2019 met mooie positieve testen. Met name in dit groepje, waarbij ik de trajecten, echo’s, spuiten en onzekerheden ken, gun ik het jullie stuk voor stuk allemaal!
@Blondie685 shit zeg! Voor jullie ook allemaal het allerbeste gewenst in 2019. Dat we de titel maar snel mogen veranderen omdat we dan allemaal onze wondertje mogen krijgen!
Hier nu lekker een Modern Family marathon aan het houden met mijn man. Zoon ligt op bed en we hebben lekker een flesje brut open getrokken (lindemans in de bonus haha). De champagne is voor vanavond en de koelkast gevuld (we maken een borrelplank voor vanavond en maken als diner een kip pesto schotel voor in de oven). Gemakkelijk dus. Ik wens jullie allemaal een liefdevol, gezond 2019 met heel veel baby’s!
Jullie ook allemaal een hele fijne jaarwisseling! Hier staat de Moët en Villa Conchi (cava) al koud en vanavond geen avondeten maar lekker allemaal hapjes. En ik ga toosten op veel baby’s voor ons in 2019!
Hier ook Moët (we wonen vlakbij de Duitse grens) + Lindemans maar zoek nog een prachtfles voor wanneer we de sleutels van ons nieuwe huis krijgen. Villa Conchi hadden wij toen ons bod geaccepteerd werd haha. Ik ben geobsedeerd door bubbels haha. Cheers. Trouwens. Ons Oudejaarslot ligt al klaar. Gaan jullie ook de oudejaarsconference kijken?
Ohh ik hou ook echt van bubbels ja!! En wij hebben een straatje gekocht dus hopelijk hebben we prijs. Meestal wel de helft weer terug. Wij kijken altijd van alles en nog wat op tv, vrienden van amstel is altijd favoriet.
Nee helaas geen vrienden van amstel vanavond. Hopelijk kaarten scoren in januari voor 2020. Ja een straatje haha manlief is met oud en nieuw een big spender