Ovulatie inductie starten in juli 2018 wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Blondie685, 29 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    O wat jammer dat de dosering niet omhoog mag. Ja het is een grensgeval want boven de 10 wordt dominant. Ik had afgelopen vrijdag 2 follikels, 1 van 18 en 1 van 14. Toch ovitrelle gezet want die van 14 zou toch niet mee doen. Maar die was wel door blijven groeien als ik natuurlijk een extra dag zou wachten. Kun je niet stiekem de dosering wat naar boven afronden of durf je dat niet?

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hopelijk voor jou nu de goede kant. Heftige periode. Ik kan je niet steunen maar ik kan je wel digitale knuffels sturen!

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier heb ik vanochtend in een wat labiele bui op het werk (ik heb en kantoor voor mezelf maar mijn deur stond nog open) maar gewoon opgebiecht dat ik in het medische traject zit en dat het me behoorlijk dwars zit dat ik bij een eventuele contractverlenging moet aankondigen dat ik misschien zwanger ben of word. Trok het echt even niet meer.

Ik wil geen gekke gezichten en heb ook geen zin in politieke spelletjes. Heb het niet helemaal aan de juiste persoon opgebiecht (kon niet anders, niet mijn directe leidinggevende maar wel een eindbeslisser (ik wil niet te veel in detail treden)) maar het lucht wel op. Ik ben gerustgesteld: een mogelijke zwangerschap zal de beslissing om te mogen blijven niet in de weg staan maar hangt gewoon af van mijn presteren. Weer weet ik nu: eerlijk zijn is het beste. Met zoontje moest ik ook in proeftijd vertellen dat ik zwanger was (nu ná proeftijd dat ik bezig ben met het traject) en ik werd echt gek van onzekerheid.

4. Nikita94

Nikita94 Actief lid

27 okt 2017
    360
    170
    43
    Vrouw
    Nou ik weet het niet zo goed.. aan de ene kant denk ik, wat kan het kwaad, maar aan de andere heb ik zoiets van straks verziek ik het voor mezelf. Vanavond dus maar gewoon de 50 gespoten. Morgen zie ik wel weer ;)

Nina Sanders vindt dit leuk.
  5. Nikita94

Nikita94 Actief lid

27 okt 2017
    360
    170
    43
    Vrouw
    Snap dat het moeilijk is. Ik had er ook echt moeite mee om het te vertellen terwijl ik een heel hecht team heb, waar ik al een paar jaar mee werk. Denk dat het goed is dat je het gedaan hebt! Je mag trots op jezelf zijn!

6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Thanks. Ja vond het heel wat. Werk er pas sinds half nov… ben stiekem ook wel een beetje trots haha.

Nikita94 vindt dit leuk.
  7. Marielle1985

Marielle1985 Bekend lid

20 mrt 2015
    661
    549
    93
    Hier schiet het niet op. Nu 7 weken na miskraam. Van het weekend ongesteld geworden. Maar nog steeds lijkt mijn baarmoeder niet helemaal schoon te zijn. Er zit 'iets' met een bloedvat maar weten niet precies wat. Waarschijnlijk nog wat restweefsel of klein vleesboompje. 31e wordt er pas wat aan gedaan omdat mijn baarmoeder nu nog te week is. Ik krijg een Hysteroscopie en dan kunnen ze waarschijnlijk hetgeen dat er zit meteen weghalen.
    Ppfff straks 10 wk na mk voor ik eindelijk weer verder kan....

8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh wat vreselijk balen meid. Het zit je ook niet mee. Dikke knuffel en we hopen dat het snel weg is!

Marielle1985 vindt dit leuk.
  9. sumer93

sumer93 Bekend lid

17 jun 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    Morgen progesteron prikken. Maar heb er een hard hoofd in.

Normaal voel ik alles na een eisprong. Nu ik precies weet wanneer die is geweest voel ik niks. Nada. Noppes.
    Geen gevoelige borsten. Geen misselijkheid enz

Morgen 8 dpo

10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik ben vandaag 3dpo en voel niks nada noppes en ik kan me momenteel ook niet voorstellen dat ik überhaupt zwanger kan worden. Geen idee waar deze ‘het-is-niet-mogelijk’-houding vandaan komt. Maar ik ben m wel beu. Potverdikke. Een last is van me af gevallen maandag. Ik heb het gevoel of het nu echt ‘mag’. Waarom deze houding?

11. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Misschien juist een goed teken? Het lichaam kan je soms erg foppen, en in de mmm doet ze dat eigenlijk altijd. Je weet nooit waar je aan toe bent. Hopelijk heb je snel de uitslag.

12. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Ah kop op hoor het is nog maar 3dpo dan kan je nog niks voelen. Geduld geduld geduld, komt vast goed.

13. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Jeetje wat een ellende meid. Ik hoop dat alles goed komt en dat je binnenkort echt weer kan starten.

14. Ingridb84

Ingridb84 Lid

10 jan 2019
    87
    22
    8
    Vrouw
    Hoi allemaal. Ik heb een vraagje hebben jullie ook Duphaston gebruikt? Om menstruatie op te wekken? Ik ben nu 2 dagen gestopt maar v volgens ovulatietesten heb ik op de 8e ovulatie gehad? Kan Dit?

15. sumer93

sumer93 Bekend lid

17 jun 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    zojuist gebeld door zkh. progesteron van vanmorgen was perfect,zelfs een record voor mijn doen, namelijk 53.

Zaaduitslag vriend was, 53 miljoen zaadcellen, en bewegelijk heel goed, het zaad van een jonge adonis zei de arts.
    Wel is het gemiddelde een afwijkende vorm van 4% en bij mijn vriend 3%, maar goed dat kan gewoon een moment opname zijn.

Heel raar, voel totaal niks deze wachtdagen, zit nu op 8dpo, vanmorgen beetje kramp gehad maar verder niks. voel me kip lekker, en mijn collegas vonden me er zelfs goed en uitgerust uitzien haha.

heb ook voor eerst totaal geen testdrang, vandaag 8 dpo..

16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Woooooooooooow 53 miljoen teeeeeeeeeering hee ;)
    Deze iui poging was de opbrengst 12,4 miljoen. Dat vond ik al aardig haha!

17. Nikita94

Nikita94 Actief lid

27 okt 2017
    360
    170
    43
    Vrouw
    Hier een flinke teleurstelling.
    Echo van vandaag was niets meer te zien van het ei rechts. Baarmoederslijmvlies was afgenomen. Deze ronde zit er voor mij op. Kan niet doorgaan ivm mijn vakantie.
    Ik start van de week dus met primolut en dan gaan we er weer tegen aan.

Erg gefrustreerd om het ziekenhuis. Dosering willen ze maar niet omhoog doen en dan heb je dit dus als resultaat.

Aangegeven of ik dan in mijn nieuwe cyclus meer mag spuiten. Wilde ze in eerste instantie niet. Ik zat nu namelijk nog redelijk vroeg in mijn cyclus (alleen met niks op de echo). Dus 15 dagen spuiten voor niets.. vind ik niet vroeg, maarja in hun ogen zal ik het wel verkeerd zien.

Maar mag dus de nieuwe ronde 62,5 gonal-f spuiten ipv 50.
    Afspraak met arts staat ook gepland om alles samen met mijn vriend te bespreken.

18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nouja zeg. Wat een eikels. Ophogen die handel. Maar kop op meid.

19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Herken het overigens wel. Je teleurstelling. Ook hier sinds mei tweede kinderwens

20. sumer93

sumer93 Bekend lid

17 jun 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    dames,

vanaf wanneer zou ik kunnen testen. was er heel nuchter onder de laatste dagen maar begin nu wel zenuwen te krijgen. wo. 2 jan om 10.00 s ochtends pregnyl 5000 gehad. Donderdag begin avond duidelijk eisprong gevoelt.. 17de nod.

Zou de pregnyl nu nog in mijn urine zitten?

Deel Deze Pagina