Hier ook flink k*t! Net bij inbrengen utro bloed.. Test gedaan en negatief. Dus dit kan ik ook beschouwen als verloren.. Jullie advies gelijk stoppen met utro?
Heb je wel eens overwogen om de utro niet te gebruiken misschien zeg ik nu iets raars hoor maar ik heb twee rondes duphaston gebruikt ook progesteron, nou las ik toen op internet dat je bms daar ook te dik en te stevig van zou kunnen worden en dan kan er geen innesteling plaatsvinden. Die rondes is het dan ook niet gelukt terwijl zonder de extra progesteron het sowieso bij mijn dochter is gelukt en bij de biochemische zwschap ook en nu dan weer. Misschien het overwegen waard om te proberen en misschien extra ovitrelle te spuiten na vijf dagen.
Snap ik, sterkte. Hier 'tzelfde gevoel. Vandaag weer medicatie opgehaald in t zkh. Lijkt onderhand mijn 2e thuis.
Wat balen zeg. Mijn gyn zei pas te stoppen met utro als de ongesteldheid echt doorzet. Weet niet of je er wat aanhebt. Omdat ander beetje bloedverlies ook wat anders zou kunnen zijn .
Ja, nu ook geen helder rood bloed meer. Alleen klein streepje oud bloed in inlegkruisje. Ga nog wel even door tot maandag. Maar op 12 dpo een negatieve test lijkt mij gewoon klaar deze ronde.
Had je een early test? Veel mensen hebben dan al positieve test ja. Maar ik teste mijn vorige 2 zwangerschappen pas 14 dpo positief met early test zag ik trouwens terug. Wil geen valse hoop geven hoor maar 't kan dus ook later. Ik zit nu 17 dpo en nog geen druppel bloed grrr. Maar ook niet zwanger..
Dit heb ik nog niet overwogen. Omdat ik de allereerste ronde nl op 7 of 8dpo alweer ongesteld werd. En heb tijdens de eerste zw wel extra pregnyl gebruikt maar hier eerd ik ook altijd vroeg ongesteld van. Dus stoppen met utro zou heel erg tegen mn natuur in gaan. Gister niet meer getest overigens. Ik denk dat ik vandaag of morgen met de utro stop. Wil voor alle zekerheid nog 1x testen (heb dus alleen 12dpo met middagurine getest). In het kader van je weet maar nooot
Ik snap je hoor maar misschien is het een idee om het uit te testen niet geschoten is altijd mis. Had je de pregnyl toen na vijf dagen nog een keer gespoten of gelijk met de eerste? Ik werd altijd op 10dpo ongesteld.
Okee nou je moet er maar eens over nadenken wat te doen. Maar ik denk dat de duphaston bij mij averechts heeft gewerkt.
Jahoor hier toch 'eindelijk' ook officieel ongesteld. Kan weer door . Deze week precies jaar geleden mijn miskraam gehad pff. En na deze ronde precies 2 jaar bezig voor een 2e. Allemaal van die stomme en pijnlijke mijlpalen. Ik haat ze.
Ah shit zeg.. Sinds die ene keer bloed bij utro inbrengen, niets meer gezien. Wel heel veel krampjes.
Alleen zaterdagochtend. En ga morgenochtend testen. Dat is officieel mijn NOD. En als die negatief is, stop ik met de utro