Ja dat is inderdaad lastig. Mocht je geen progesteron laten prikken? Dan weet je tenminste iets. Ik hoop voor je dat de mmm niet nodig is voor je
Ja als die waarde hoog is dat is erg zeker weten een eisprong geweest. Ik moest dat toen doen na clomid gebruik want ik kreeg geen echo’s.
Ik had dat ook idd met clomid. Even kijken of ik dat via huisarts of echt via ziekenhuis moet regelen. Laat liever bloedprikken in de buurt dan dat ik weer helemaal naar ziekenhuis moet
Ja. 6x en dan of iui met milde hyperstimulatie of ivf. De laatste zie ik niet zo zitten nu al. Doorgankelijkhheid eileiders was niet nodig te onderzoeken omdat ze telkens wel zien dat ik een eisprong heb en ik ben al een keer zwanger geweest. Ik zei altijd in dit traject dat ik op mijn verjaardag zwanger wilde zijn. Dat betekent dat het deze ronde raak moet zijn want ik ben in maart jarig
Mag ik mee doen? Ik ben ook sinds de zomer begonnen met puregon en pregnyl. Vorige zwangerschap 7 jaar geleden ben ik begonnen met Clomid en later over gegaan op spuiten. Voor we IUI in zouden gaan werd ik zwanger. Nu kon ik gelijk beginnen met de hormonen. Afgelopen week HSG gehad. Brrrr.. maar voor het goede doel zullen we maar zeggen. Hopen op wat extra vruchtbaarheid! Vandaag de pregnyl gehad, dus huiswerk te doen En dan die 2 weken wachten weer in.
Hoi meiden! Ik wilde even laten weten dat we vanmiddag een goede echo hebben gehad! We zijn erg blij!
Hier 1 ei van 25mm en 1 van 15mm. Ik vroeg of dat niet té groot was maar ze zei nee. Vanavond Ovitrelle en donderdag 9.30 de iui!
Ligt er aan hoor! Ik had soms ook na 6 dagen al eitjes van 20. Ik vind alleen zo’n verschil tussen die van 15 mm en 25! Zou mooiste zijn als je er 2 van 25 had bijvoorbeeld Ik gun je een positieve ronde Nina! Met dit mooie weertje, ik hoop echt een mooie bevruchting en zwangerschap voor je..
O help! Ik vermoed dat ik een blaasontsteking heb. Ik wacht vanavond even af maar bij mij geeft dit altijd wel acute klachten die echt enorm snel verergeren. Heb nog wel Nitrofurantoïne in huis. Kan dit icm de Ovitrelle vanavond en de iui?
Is echt verschillend. Maar met een hogere dosering gaat het wel sneller. De ene ronde gaat het ook sneller dan de andere ronde
Ik wist helemaal niet dat dit zo snel kan gaan! Heb ik dat afgelopen maand misschien ook gehad. Ben nu ongi na cyclus van maar 23 dagen.