Nee de een doet dat wel en de ander niet. Ligt aan de arts. Het zegt natuurlijk ook niets. Vorige x ook echo gehad en toen waren ze net gesprongen al. Nu zaten ze er nog en springen ze vandaag. Ovitrelle zet ik altijd op hetzelfde moment: 36u van te voren. Is de iui om 9.30? Dan zet ik m dus anderhalve dag eerder om 21.30. De richtlijn hier in het ziekenhuis is 40u maar bij mijn vorige ziekenhuis was dit 36 en daar voel ik me prettiger bij!
Thanks voor je antwoord! Ik Ben wel heel nieuwschierig hoever rechts nog is door gegeoeid mis vraag ik het wel.... Hier ook 36 uur van te voren inderdaad. Veel succes op het wachtbankje. Ik zal voor je duimen Morgen mag ik om 10.00 uur!
Ik kreeg ineens geen mail meer. Maar ik ben weer bijgelezen. @Nina Sanders wat gaat het snel bij jou zeg! Wat fijn. Hopelijk heb je over 2 weken positief nieuws! Hier vandaag de HSG gehad. Officiële uitslag volgt nog, maar alles staat open, zei de gyn al. Auw! Wat deed het wel even pijn zeg! Follikelmeting minder goed. Alles nog onder de 10. Dus gonal f gaat omhoog naar 75 en zondag weer terug.
Ik heb geen echo meer gehad vrijdag. Dinsdag was de laatste meting L:16.5 en R: 12.5 Daarna alleen nog Bloedgeprikt om te kijken hoelang het door kon laten groeien (dat mijn lh hormoon niet te hoog werd). Ik hoop dat beide doorgeroeid zijn want heb alleen rechts nog Mijn eileider. Oeh eerste week voor bij fijn! Hoe voel je je? Heb je last van de pregnyl? Hoe langs is je lf / hoeveel dagen moet je nog wachten?
Follikels willen bij mij nog niet echt groeien. Nu 2 links rond 10 en 1 rechts iets boven de 10. Woensdag gaan we weer opnieuw kijken
Oh afwachten dus. Groeien ze dan ook niet heel snel? Ik weet bij mij was er een van 15 op vrijdag en op maandag 19 en klaar voor de pregnyl. Elke rond heb ik echt van die typische klachten, volle borsten en mega gevoelige tepels tot aan menstruatie. En nu helemaal niks.. voel me normaal. Lf is variërend van de 11 tot 15 dagen. Meeste keren 12.
Hey meiden ik kreeg geen meldingen meer. Heel veel succes voor degene die weer op het wachtbankje zitten! En voor de anderen die nog bezig zijn ook succes! @Marielle1985 hoe gaat het met jouw?
Geen idee of ze niet snel groeien. Op dag 15 inseminatie volgens mij wel gemiddeld. Het verschilt wel per keer. Spannend hopen dat nu je niets voelt dit een goed teken is duim voor je. Hier sinds 1 dag na de inseminatie Al pijnlijke borsten, vaker heb ik dit veel later. Verandering geeft altijd hoop Verder voel ik me ook weer prima dus dst is fijn.
Dat is redelijk normaal hoor, want een follikel groeit gemiddeld 2 mm per dag. Bij mij waren ze dinsdag 15 en 25. Op donderdag 19 en 29..
Zo denk ik ook. Wie weet is niks voelen een goed teken. Naja. Wel onwijze koppijn. Maar dat heb ik sowieso wel vaker Spannend weer steeds een nieuwe ronde.. die laatste week lijkt niet voorbij te gaan steeds vind ik!