Nu 8dpo en de ovitrelle er vanochtend uit getest. Ik denk dat ik zondag een poging waag. Mijn geduld raakt op haha.
Ja. Action testen vind ik klote trouwens. Heb al 4x een indroger (duidelijke!!) gehad met die testen...
Ik heb zon gek gevoel. Ik heb het gevoel dat het deze ronde wrl eens raak zou kunnen zijn. Ws word ik kei hard ongesteld volgende week en het is nergens op gebaseerd maar dan heb ik in elk geval een positievere instelling gehad. Of het komt omdat het beter weer is. Dat kan ook.
Spannend, weer allemaal meiden op het wachtbankje. Eens kijken wat er de komende dagen bij mij gaat gebeuren. Net 14 dagen!!! ongesteld geweest. Waarvan de laatste 4 steeds kleine beetjes bruin bloed. Nu dus cd 14 en tweede ovulatietest deze week gebruikt, nog steeds hartstikke wit geen eens licht tweede streepje. Cyclus is toch wel erg in de war, grote kans dat ik einde van de maand het traject weer ga hervatten.
Negatieve testen. Wel 3 gedaan, kon het niet geloven. Geen bloed. Maar stel mezelf er maar op in, zucht.
Vandaag een tuurtest maar ik ben zo bang dat dit nog ovitrelle is. Het is namelijk een extra gevoelige van sensitest (vanaf 20miu). Zie mijn topic op het subforum ovulatie en zwangerschapstesten
Ik zag je post bij de testen voorbij komen! Wat enorm spannend zeg! Mijn duimen draaien dat het HCG van een klein wonder is!!