@Blondie685 hoe gaat 't met je zwangerschap @Nikita94 hoe gaat 't? Een bepaald gevoel bij deze ronde? Killing die wachtweken natuurlijk.
Ik durf echt niets te hopen. Maar ergens heb ik hoop dat de HSG mij nu dat beetje extra vruchtbaarheid heeft gegeven wat we nodig hebben. Moet mezelf echt gaan bedwingen om niet achterlijk veel en vroeg te gaan testen.
Dankje! Onwerkelijk hoor. Ben nog super kalm en relaxed.. eerst tot nod kijken of het goed blijft gaan. En braaf mijn utrogestan nemen!
Ja so far so goed. Ben goed misselijk en gal aan het spugen. Donderdag weer een echo. Gisteren een feestje gehad ter ere van het tienjarig jubileum vd kapsalon en ik tien jaar in dienst. Dus had een speech voor bereid met daarin aan het einde dat er nog een “naam kapsalon” baby in oktober bij komt.
Dus ook geen chagrijnige zondag! Geen wijntjes meer, geen sushi, jammer joh Wanneer ben je dan uitgerekend als alles goed blijft gaan? T is je gegund!
Wow @Nina Sanders ziet er goed uit!!! Ook oploop in de testen! Denk dat dit wel eens heel goed nieuws kan zijn!
Gefeliciteerd @Nina Sanders! Hier ongesteld geworden, bleegh wat een chagrijnig begin van de dag zeg. De HSG heeft me dus geen extra vruchtbaarheid gegeven afgelopen maand
Ze lopen wel iets op maar geloven doe ik nog niet. Ik heb crappy testen die lelijk opdrogen. Morgen komen de predictors binnen en die wil ik do doen. Heb wel vreselijke trek. Echt waar!
Ahh hou op hoor je bent echt zwanger meis!! Geloof mij nou maar je hebt echt prima testen. Ik hoop overigens dat je niet zo ziek wordt als dat ik nu ben ivm je fobie ik ben inmiddels s ochtends ook aan het spugen en hele dagen misselijk. Ik herken dit totaal niet vd eerste zwschap.