Ik heb ook 20 weken gespuugd en ook een enorme fobie voor spugen waardoor het alleen maar erger werd... blij dat dat voorbij is!
Volgens mij is deze hetzelfde nat als 12dpo toen die nat was. (Ze drogen echt licht n lelijk op he?). Als het goed is krijg ik vanmiddag de predictors binnen!
Oh dat is wel heel naar. Als ik morgenvroeg een mooie test heb ga ik sowieso even de huisarts bellen en vragen om iets ‘achter de hand’.
Gefeliciteerd Nina!! Hoeveel duidelijker wil je het nog hebben nog wel voor je nod Ze zijn veel duidelijker dan de testen die ik na mijn nod had. Dit waren mijn testen met 3 en 5 dagen na nod!
Haha das waar Heb je behalve trek dan helemaal geen klachten? Meeste mensen zijn doodmoe rond deze periode
Omdat ik bij mijn dochter niet zo beroerd was haha. En ik zie er heel slecht uit hihi maar dat is het enige.... nog zes weken wachten en dan weten we het. Ik ga wel vragen of ze de nub theorie bij de termijnecho er nog even op wilt loslaten haha.
voor de focus van de lens! Predictors zijn binnen. Ben heel benieuwd naar de test van morgen! Heb er maar 2.. Die wil ik bewaren voor 14 en 15 dpo.
Nee, het laatste weekend van maart gaan we over! De vloer ligt erin. Super mooi. Volgende week schilderen en de week erna (op ma en di) komt de keuken. Einde van die week dan oververhuizen. DANKJEWEL!. De predictor droogt een miljoen keer mooier op dan die crappy testen die ik had!
Leuke tijden hoor! Beter een paar maanden voor of een paar maanden na de bevalling. Echt rondom trek je echt niet hoor!