Dames nu ik jullie berichten lees begin ik te twijfelen om met clomid te beginnen. Je hebt geen zekerheid natuurlijk. Maar het man ook meteen raak zijn. Ik twijfel om weer met de pil te beginnen. Ben echt in de war!
Gewoon een ronde proberen iedereen ervaart het anders. Ik had niet heel last van clomid. Alleen af en toe wat opvliegers!
Ik ben bezig met ronde 5 met het hormoonpompje. Maandag een echo gehad, pas een ei van 13 mm terwijl ik mijn eisprong eigenlijk donderdag verwachtte. Nu moet ik donderdag weer terug komen voor een echo en gaan ze in het ziekenhuis verder onderzoeken waarom het zwanger worden niet lukt. Hoop op geen andere complicaties natuurlijk, maarja zou wel fijn zijn om resultaat te gaan zien, om nou nog maanden met dat pompje in de weer te zijn
Gewoon proberen idd! Voor sommige vrouwen werkt het wel, en met geen/minimale bijwerkingen... ik reageer sowieso al heftig op hormonen dus dan is het niet zo raar dat ik er wat heftig op reageer.. nu ik zwanger ben is het ook kwaal na kwaal en veel last van de hormonen
Ik denk dat mijn menstruatie binnenkort komt. Heb buikkrampen en baarmoedermond is bijna pot dicht. Morgen ga ik bloedprikken en maandag krijg ik het telefonisch het uitslag. We zullen het zien. Bedankt dames! Ik zet jullie op de hoogte!
@Nina Sanders Alles nog goed bij jou? Veel last van kwaaltjes? Ik kan mij steeds moeilijker inhouden. Zit er sterk aan te denken morgen te teste. Ben dan 11 dpo, moet het eigenlijk niet doen. Maar weet niet of ik mezelf kan inhouden. Blijf krampen houden, maar soms lijkt het ook over mijn gehele baarmoeder.. geen goed teken
Vervelend hè die onzekerheid. Mijn nod is 26e en ook rare kwaaltjes. Tepels die strak gespannen staan, last van darmen en nog steeds redelijk vaak wit slijmerige en plakkerige afscheiding.... ik wacht wel tot nod aangezien mijn hcg de vorige keer pas echt na nod opliep.
Oh lastig he. Dat inhouden met testen. Hier alles goed. Morgen 5w. Gisteren met 4+5 had ik de 3+ op de digitale cb. Stop nu met testen haha. Ik voel me prima!
Ik heb een voorgevoel dat ik dit x en meisje krijg En we zijn er qua meisjesnaam wel bijna uit. Jongensnaam veeeeel moeilijker!
Ik vind meisjesnamen ook makkelijker dan jongensnamen. Vind maar weinig jongensnamen echt leuk en als ik het leuk vind, dan vindt manlief het vaak weer niets....
Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Toch getest en zoals verwacht negatief. Ik ga nog voor de vorm door met de utro tot maandag. Maar verwacht er niets meer van
Kan nog veel gebeuren in 3 dagen. Als je je echt niet kan bedwingen kan je ook een early test proberen