Volgens mij is die kans echt heel erg klein, ik ga er idd niet vanuit Moesten het er twee zijn dan hebben wij voldoende liefde om te geven, maar dan stopt het daarna zeer zeker wel haha!
Hier goed nieuws: 1 vruchtzak (er deden twee eitjes mee) met een vruchtje én kloppend hartje!! De echo volgende week blijft staan. Afmeting geen idee want het was nog zo klein (5w6d vandaag). Volgende week meer details!
Had trouwens wel 3 grote cysten en een stolseltje. Had te maken met de hormooninjecties. Zou nog wel slinken…
Dames wat zouden jullie doen? Arts heeft gebeld. Ik wil graag zeker weten of ik wel een goede eisprong heb aangezien mijn cyclus sinds ma 28,23 en 34 zijn. Heb de keuze of deze maand 2x bloedprikken om te kijken of er een natuurlijke ovulatie heeft plaatsgevonden of volgende week weer starten met spuiten...zodat we gegarandeerd weer kans maken. Ik twijfel, wat vinden jullie?
@Marielle1985 Precies dit. ik ben het traject ook hartstikke beu. Wij wilden dit ook het liefste z.s.m. achter de rug hebben. Ik geef het niet graag toe, maar het heeft een behoorlijke ompact op mij en ons gezinsleven (en nee, dit is echt niet positief, wij hebben behoorlijke discussies gehad omdat mijn man wilde stoppen met het traject). Hierna voor ons ook nooit meer, mocht alles goed blijven gaan. M.a.w. ik zou ook niet willen blijven aanmodderen.
Het traject viel ons mee, maar dat kwam omdat ik na ronde 2 al gelijk zwanger was. Hormonen hebben gelukkig bijna geen invloed op mij. Het enige vervelende elke keer naar ziekenhuis. Inloop echo is bij ons ziekenhuis umc van 8 tot 9. Maar aangezien ik in het onderwijs werk en klas vol kinderen om 8.20 binnenstroomt maakt het lastig. Hopelijk mag het nu weer zo snel raak zijn.