Gewoon doen. Of je doet 1x een dubbele dosis en morgen gewoon wat ie voorgeschreven hebt. Met 1 dosis loopt dat niet zon vaart hoor!
Zoals verwacht vandaag weer echo grootste was krap 10. Nu 75 spuiten en woensdag weer terug. Hopelijk gebeurt er dan wel wat, dan ben ik op cd 17.
Hier vandaag echo gehad. Cyste zit er nog steeds. We houden m in de gaten. We dachten (vk ook) wel duidelijk een jongen te zien!!!
Nee niet zorgelijk. Komt vaker voor, zeker bij hormoonstimulatie. Als het goed is verdwijnt ie ook weer, maar we houden hem wel in de gaten. Hij mag ook niet groter worden zeg maar.
Slecht nieuws! Laatste poging OI is helaas mislukt. Gisteravond laatste utro en eerste spoortje bloed al te bekennen. Vol goede moed beginnen aan het nieuwe hoofdstuk, IUI.
Gisteren follikel meting en de echoscopiste vond de doninante follikel nog iets te klein. 17,5 bij 18. Daarnaast nog eentje van 12 en 2 van 10. Vanmorgen nog eens geweest en de grootste was ruim 19 en bms 11. Die van 12 was is 16uur doorgegroeid naar 14. Om 12.00 pregnyl en zondag op maandagnacht eisprong. De echoscopiste zei " met beetje geluk, is die van 14 dan ook net groot genoeg."
Even serieus, wat ik vooral heb gedaan is proberen zoveel mogelijk te ontspannen. Lukte dat de ene avond met een toffe film en de andere avond met een paar wijntjes? Geen probleem. Ik heb echt geprobeerd zoveel mogelijk stress te vermijden. Af en toe lekker bewegen, een flinke wandeling, afleiding zoeken en matigen met alcohol deden bij mij al veel!
kleine aanvulling: ik gebruikte deze ronde juist geen granaatappelsap zoals de 8 rondes ervoor, ik had deze ronde dus juist alle alcohol op feestjes níet gemeden, ik heb lang niet altijd gezond gekookt en vergat ook een paar keer mijn utrogestan bollen. Had een beetje een fuck it ronde. Was zo teleurgesteld dat we alweer ronde 9 in gingen. Bleek ik dus wel zwanger. Dus lekker cliche, een beetje loslaten.
Vorige ronde liepen we gelijk en nu ook weer aardig. Normaal heb ik cd 14 een groot genoeg ei, maar voor het eerst was het dit keer toen nog klein. Heb nog 5 dagen langer moeten spuiten tot hij groot genoeg was. Ik heb vrijdagavond de pregnyl gezet.