Vandaag de IUI gehad. Ik was best wel even nerveus en nu afwachten. Van het ziekenhuis pas over 18! dagen testen. Dat hou ik nooit vol haha
Van de week hebben we besloten dat dit de laatste ronde was. Geen zin om door te moeten zetten, over te gaan op IUI. Dan maar blij zijn met wat we al hebben. Ik verwacht vrijdag/zaterdag ongesteld te worden. Ik droomde over een positieve test.. Ik dacht net, even testen dan. Dan zien we toch weer wit. En nu staat er gewoon een streep. Ik ben helemaal nerveus nu en sta te trillen. Normaal heb ik eerder al voor Nod getest en heb wel eens een tuurstreepje gehad, zo'n heeele lichte van de pregnyl. Maar deze zie ik zonder te turen.
10/11 dagen na pregnyl. Dit keer in de avond gezet , dus ga iets meer uit van 10. 14 dagen na pregnyl ben ik meestal ongesteld
Owja heb ik ook. Vaak 14 dagen na pregnyl ongi. Verwacht hem za of zo. Liever dat hij natuurlijk helemaal niet komt. Hier wat vage klachten. Darmen zijn van de leg, zit aardig verstopt. Veel steken in de buurt van denk ik eierstokken. En pijnlijke borsten. Wacht het even af. Wil op zijn vroegst zaterdag testen.
Van gisteren en vandaag. De eerste 2 seconden leek het nog wit. Ik dacht al 'zie je, klopt helemaal niks van. Stom gedoe. Ik stop er mee' En toen kwam de streep.. oh toch!! Moeilijk te bevatten dit.
Ohh ik weet precies hoe je je voelt ik had dit echt net zo. Zelfde testen ook. Maar gefeliciteerd!!! Je bent zwanger meid!!