Ik zit nu op 17 dagen na Ovitrelle, ik heb helemaal geen klachten en ik voel me helemaal niet zwanger? Alleen heb ik wit verlies.. morgen moet ik testen van het ziekenhuis(18 dagen na Ovitrelle) misschien heb ik helemaal geen eisprong gehad? 24 mei heb ik eind middag de Ovitrelle spuit gezet.
Haha ja gek he! Ik doe me best! Ik ga zo even een cb digitale halen denk ik zodat het gelijk duidelijk is! Zo geen zin in tuurstreepjes..
Morgenochtend, dan mag ik volgende het ziekenhuis ook testen, maar wie weet ben ik morgen ochtend ongesteld.. hoop van niet!
Als ik eventueel zwanger zou zijn.. is het dan raar of vreemd dat ik geen steekjes of lichte kraampjes heb?
Nee hoor helemaal niet raar. Ik had wel buikpijn en krampen en bloedverlies maar je kan ook helemaal niks voelen. Is echt niet raar. Iedereen is anders en elke zwangerschap is anders.
Ja dat klopt wel! Alleen heb ik een week geleden last van krampjes en het gevoel gehad dat ik ongesteld zou worden. Nu is alles weg heb alleen onwijs veel wit verlies
Nou dames net getest met de clearblue digitaal, en Niet zwanger staat er! Ik zit nu op 18 dagen na mijn Ovitrelle spuit. Zo balen!
He wat balen zeg ik had zo’n goede hoop voor je!! Maar waarom ben je dan nog niet ongesteld? Heb je dit al eens eerder gehad?
Nee ik heb nog nooit gehad! 4 jaar gelden ben ik ook zwanger geworden en precies 15 dagen na mijn eisprong had ik een positieve test in handen.. zo vreemd ik voel ook helemaal niets.. alleen moe! Morgen is her dag 19 na mijn Ovitrelle spuit.