Daar ga ik wel vanuit. Ben de hele dag doodmoe, zit vetstopt, heb een zéér kort lontje en met vlagen misselijk en mijn borsten zijn strakker en volgens mij ook groter. Morgen zh bellen voor echo met 7 weken. Zit jij nog op wachtbankje?
Oh wat een goed nieuws! Ja maar ik zie het somber in.. Vanmiddag bij toiletgang en bloed met een stolsel verloren. Denk dat het einde verhaal is, maar ga voor de zekerheid maar door tot zondag en dan testen
Gefeliciteerd @Marielle1985! Wanneer is je echo? Ik heb afgelopen vrijdag 15 weken echo gehad. We krijgen weer een jongen. Helaas heeft dit kindje 1 klompvoet. Mijn andere zoon is geboren met 2 klompvoeten. Bizar, de kans was maar 2,5% dat het nu ook zo'n afwijking zou krijgen. Maar ja. Doen er weinig aan. We hebben de ervaring probeer ik dan maar te denken. Binnenkort nog een uitgebreide echo in het ziekenhuis.
Dankjewel!! Wat bizar dat jullie tweede kindje ook een klompvoetje heeft met zo'n laag percentage. Is dat goed te behandelen? Ik heb 10 september de echo met stipt 7 weken in het ziekenhuis! Na die miskraam zijn deze eerste weken echt killing.
Ja, de tijd schiet maar niet op die eerste weken!! Irritant is dat. Na de geboorte moet het beentje in het gips, de volgende dag. Dan elke week nieuw gips 6 weken lang. Dan wordt de achillespees ingesneden en verlengd. Dan nog 3 weken gips. En daarna voor 3 maanden 24 uur per dag een spalk om en na die 3 maanden alleen een spalk voor de nachten. Bij onze 1e zoon kon hij zonder spalk slapen toen hij 5 jaar was.
IUI 4 begint teleurstellend. Een week voor niets gespoten. Op de eerste echo geen follikels te zien en bms nog maar 3mm.. Dosering mag niet omhoog en woensdag weer terug
Welke dag van je cyclus zit je nu dan? Bij mij begon er meestal na een dag of 10/12 wat te groeien. Snap dat het teleurstellend is.
Oh balen meis! Maar bij mij groeide er ook nooit wat de eerste week. Ik weet niet wat voor een schema je aan houdt maar ik begon altijd hoog om ze een soort kick start te geven en daarna bouwde ik af.
Ik zit op cd 10. Maar het is vooral teleurstellend omdat ik dan meestal wel al een ei heb van 14mm ofzo en soms al goed genoeg om een iui in te plannen. BMS is dan meestal ook al minimaal 6mm Ik spuit gewoon hetzelfde de hele cyclus. Ze hogen het nog wel eens op als er na de tweede echo nog niet hard gaat. Spuit nu 87,5 gonal-f
Mijn eitjes waren groot genoeg rond dag 14-15 en in de ronde dat het raak was, zelfs pas een paar dagen later. Ook altijd zelfse dosering gespoten.
Ja stiekem hoop je toch altijd op 2 hè. Ik had mijn laatste cyclus dat ik zwanger raakte ook 2 eitjes. Dus ben benieuwd dinsdag of het er 1 of 2 zijn?
Blondie hoe is het met jou??? Al lekker aan het genieten van je verlof? @Nikita94 en één is idd ook goed. Mijn vorige zwangerschap had ik er ook één. Veel succes alvast voor maandag!
Ja klopt! Feitelijk heb je er maar 1 nodig haha. Als het niet raak is, hoop ik hierna wel op 2. Omdat er dan gewoon meer kans is