Goed nieuws! Ik heb momenteel 1 follikel van 14/15 mm en 1 van 10 mm. Er beginnen wel wat kleintjes mee te doen maar die zijn echt pas 6 of 7 mm dus die tellen ze gelukkig niet mee. Over 2 dagen weer terug....
Ja dat hoorde ik later pas van iedereen over die boeken. Ik heb ze niet gelezen maar er wordt vaak aan mij gevraagd of het daar van is. Maar dit is een naam uit finland en betekent lichtdrager. We hadden eerst Liv maar mijn zus kreeg vier maanden eerder een dochter en noemde haar liv.
Wauw wat een mooie betekenis ook! Ik ga hem op mijn lijstje erbij zetten misschien dan toch een derde naam als er een dochter krijgen.
Ik ook Mijn moeder las ze toen ze zwanger was van mij. Dat het ook 'lichtdrager' betekent is ook wel heel mooi. Ik weet dat het ook 'stralenkrans om de maan' en 'eikenboom' haar. Liv is ook heel mooi. Toevallig dat je zus precies ook die naam in haar hoofd had. Wij hebben voor als alles lukt en het een meisje blijkt te zijn de naam 'Ivy' in ons hoofd. Maar 'Nimh' vind ik ook mooi. Jongensnamen vind ik lastiger.
@Annebeth en @Nina Sanders Ivy vind ik ook prachtig! Maar mijn stiefdochter heet al E.v.e.y dus dat kan bij ons echt niet. Nimh vind ik ook mooi. Jongensnamen vind ik ook lastig maar we zijn er inmiddels over uit dat onze jongensnaam Odin wordt.
Haha grappig, ik vind jongens namen veel makkelijker. Wij hebben er al 2 heel lang in ons hoofd, voor een meisjezou ik het echt niet weten. Bij mij is het probleem dat ik in de kidneropvang werk. Dan heb ik eindelijk een leuke naam, komt er een kind met die naam die dan echt verschrikkelijk is. Dan ben ik ook meteen weer afgeknapt
Ja dat van mijn zus en mij is stom toeval. Nooit over gehad. Maar gelukkig kwamen we er wel een aantal weken voordat mijn nichtje were geboren erachter omdat ik de begin letter vroeg, en toen kon het bijna niet anders dan dat we dezelfde naam hadden omdat ze ook zei een korte naam etc. Dus toen maar gaan zoeken naar iets anders want liv hadden we al jaren en mijn zus wist het geslacht nog niet dus dat was ook nog afwachten maar toen hadden we aila gevonden en toen vonden we dat sowieso al mooier dan liv. Voluit heet ze Aila Novée
Oh wat mooi! En dat past ook perfect bij O! Dan wordt het gewoon een meisje voor jullie Ik weet het bij ons echt niet (duh) maar vind onze jongensnaam en meisjesnaam allebei zo leuk dus ik wil ze heel graag allebei kunnen geven
Ik vind Mila zo’n mooie naam! Haha vandaar ook mijn nickname alleen beetje jammer dat het ook een typische hondennaam is
Ja weet ik, maar zkh zei dat we seks moesten hebben op dag 10,12,14 maar dat is dus eigenlijk uitgaan van de ideale situatie..