@Annebeth ja dat zou kunnen hoor. Al had ik gisteren een omowitte predictor express . Nu nog niet getest. Want was er ff klaar mee haha Maar het is zeker mogelijk!
@AmyW uur verschil is niet erg. Als het maar hetzelfde dagdeel is. Heb ook wel eens gehad dat ik niet vroeg thuis was en dan werd het gewoon later. Of omdat ik nog druk was met mijn zoontje waardoor het later werd. Maakt niks uit. Ik spuit om en om (l-r) in buik, wel paar cm van navel af.
Snap ik heel goed! Ik denk er zelfs over nog wat langer te wachten tot 12 dpo (als hij dan negatief is heb ik nog de kans om op tijd gonal-f te halen voor de eventuele volgende ronde)
Ja ik heb ff geen zin in de teleurstelling. Hier is de poli nog 2 wk dicht aar als ik het goed bereken, dan heb ik als ik stop met de utro ong eind volg wk mijn bloeding waarop ik op cd 3 weer kan beginnen (zonder uitgangsecho, dat is nieuw voor mij want die kreeg ik destijds nooit) en precies weer terug kan voor de 1e fm als ze weer open gaan. Maar als dit qua dag niet precies uitkomt dan doe ik dit net omdat ik een vrij hoge startdosering heb. Ga dus daarmee niet langerdan een week aan de haal zonder controles
@Nina Sanders Jammer dat er nog niks te zien is. En vooral ook zo onhandig dat alles dicht is ivm vakantie. @Annebeth Spannend! Hopelijk zie je over een paar dagen wel een streepje! Ik heb gisteren gebeld met het ziekenhuis. 24 september heb ik een afspraak met mijn fertiliteits arts om andere medicatie te bespreken.
@Annebeth ik had gisteren ook op 8 dpo een witte test. Met middagurine want 's morgens expres snel geplast om niet te testen. Dat plan werkte niet dus... Vandaag niet getest. Er zijn mensen die met 8 dpo al positief testen maar ook die net 15 dpo pas positief testen ofzo, dus eigenlijk is het gewoon niet te zeggen.
Thanks! Leek me ook wel kunnen. Maar vorige keer deed ik echt altijd stipt 19.00 Haha. En als ik nu mijn agenda bekijk weet ik dat dat me niet gaat lukken.
@Nina Sanders pfff lastig zeg dat ze zolang gesloten zijn. Daar zullen er dan wel veel last van hebben... @Annebeth ook hier vanochtend gestest. Ook een witte test. Dus pregnyl is eruit. Ik ken je dilemma, wanneer nu weer testen...
Die test is inderdaad deprimerend. Eerste gedachte die op kwam, ik kan gewoon geen 2 streepjes plassen...
Ja heel lastig, ik heb echt spijt dat ik die test gedaan heb. Ik ben echt heel druk bezig, net een kast in mijn eentje in elkaar gezet. Alles voor de afleiding
Ik ook en mijn nod is dinsdag al he. Dan denk ik elke x: ‘zie je, doordat ik zoveel test lopen ze niet op..!’
Ja ik weet het ik heb dat elke keer,dat ik op 13 dpo nog ga verzinnen dat mijn ei toch later was (wat niet kan) of dat ik een late innesteling had ofzo. Of ik zit compleet in de put en heb volledig geen hoop en dan zegt iedereen op zp dat het nog prima kan.
Dit is zo herkenbaar! Ik was ook altijd zo druk rond die testdagen om maar afleiding te hebben. @Nina Sanders je kunt dus óf op de 3e ongesteldheidsdag beginnen, maar het kan ook blind en dan zomaar bijv 10 dagen later? Of kan dat alleen wanneer je niet uit jezelf menstrueert? (Ik dus ook niet, alleen bij een mislukte poging)