Ik woon in Baarn ik kom oorsponkelijk uit Bergen (NH) Qua huizen hebben wij het geluk gehad eind 2016 een huis te kopen waar we lange tijd in door kunnen. Hoogstens een opbouw over een jaar of 5-10. De rente was toen al voordelig en de markt ging snel maar nog niet overspannen. We zijn zelfs op een prijs uitgekomen die 3% onder de vraagprijs lag. Ik vind het echt erg hoe de huizenmarkt nu is. Nina welke kant willen jullie op verhuizen? En wil je het huis omschrijven? Vind ik altijd wel leuk
@AmyW ik zou er wel echt voor gaan hoor. Er is altijd een kans dat je een tweeling krijgt, dat hoort er nou eenmaal bij en daar heb je niet iets in te kiezen. @Nina Sanders helaas ongesteld geworden net, dus ik ga niet meer testen. En nu ben ik blij dat ik niet getest heb direct toen ik wakker werd.
Amy ik zou er echt voor gaan. Ik las dat de kans op bevruchting bij 1 eitje 20% is, en bij 2 eitjes 30%. Dat is dan de kans op 1 bevruchting. Best wel een groot verschil vond ik. De kans op een tweeling kon ik niet uitvinden maar is denk ik niet zo groot. Maar eerlijk is eerlijk, een kleine kans is aanwezig.
Ik woon ook in Overijssel. Waar zou je een huis willen kopen Nina? Helemaal ergens anders? Ik ga morgen alleen naar de echo. Maar stel dat die andere ook goed gegroeid zijn en ik zeg dat thuis, kan ik het allemaal wel vergeten. Maar kan ook niet maken om het niet te zeggen! Kan ook toch dat 2 zaadcellen bij 1 eitje naar binnen gaan ja.. dus sowieso tweeling kans. Maar dan heb je een 1eiige tweeling... Laten we maar afwachten! Jammer Lisanne dat je ongesteld bent geworden.. hoeveel dagen zat je nu?
Ik ben vandaag 15 dpo, cyclus dag 30. Er kunnen nooit 2 zaadcellen bij één eitje naar binnen. Bij een eeneiige tweeling deelt het bevruchte eitje zich in tweeën. Daarom zien de kinderen er ook hetzelfde uit, doordat ze van hetzelfde eitje en hetzelfde zaadje zijn. Ik zou wel eerlijk tegen je vriend zijn maar ook zeggen dat de kans wel klein is. En het misschien van te voren overleggen?
Lief van je! Ik ben er wel ff goed ziek van maar idd ik kan ook ergens anders wel terecht. De leo is wel de laatste optie voor mij ik wil eerst weten wat er nog tussenin zit. Je hoort er zo weinig over het lijkt wel of ze er geld voor krijgt om mensen door te sturen voor een leo
Ik woon in Noord-Holland in een plaatsje vlakbij Haarlem. We gaan verhuizen richting heerhugowaard. We hebben nu een eengezinswoning en gaan nu naar een twee onder 1 kap.
@AmyW ja ik voelde allebei de keren mijn eierstokken heel erg en bij was dat dus foute boel maar hoeft bij jouw niks te betekenen. Ik had met menopur alleen pas bij 150 eenheden prikjes die ik voelde. Maar bij gonal dus flinke pijn en voelde ik het de hele dag.
@AmyW ik had tijdens mijn eisprong ook ontzettende pijn.. Elke stap voelde ik in mijn onderbuik.. Dus herken het wel! Uiteindelijk ging het na een dag over... @Lisanne1811 wat jammer! Ik woon in Flevoland....
Ik ben trouwens net gebeld door het ziekenhuis, ik mag vandaag starten met de puregon. Even later belde ze me toch terug dat ze me toch morgen nog wilde zien voor nog een echo om te kijken of het bms wel afzakte maar ik moet morgen werken dus ik meteen proberen te regelen voor werk. Belt ze even later terug dat ze heeft overlegd met de gyn en dat ik toch niet hoef te komen omdat de gyn verwacht dat dat wel bijtrekt door de menstruatie... Lekker vaag allemaal, maargoed. Vandaag starten en op dag 10 weer een echo...
@Annebeth we willen wel regio Gelderland blijven. Dit ivm werk en familie. We hebben een bod gedaan op een vrijstaande schuurwoning. Een beetje een houten datcha qua type woning. Google maar eens haha dan zie je het wel.
Hier weer nieuws van het front ik krijg een andere arts toegewezen binnen het mck. Een klant van mij werkt daar bij de receptie en ik had haar geappt met het verhaal en ik had al vanaf het begin geen klik met mijn arts ze is zakelijk en kil. Dus ze draagt me nu over naar een ander. Wordt vervolgd....
Ik heb net even in gelderland naar huizen gekeken voor 4 ton heb je al een mega groot huis haha hier in het westen is het zooo duur. Als voorbeeld ons huis is een tussenwoning van 95m2 en perceel is 132m2 en we kunnen er zeker €325.000 voor krijgen. Dat hebben wij er absoluut niet voor betaald tien jaar geleden er zit nu een ton overwaarde op. Maar het is gekkenhuis hier in het dorp tegenwoordig, binnen drie dagen is een huis verkocht. Nou moet ik wel zeggen dat de locatie bij ons huis wel ervoor zorgt dat de prijs de pan uit schiet we wonen in het oude gedeelte van het centrum en is een heel geliefd buurtje en er komt weinig te koop hier. Ik ga voor jullie duimen dat het bod geaccepteerd wordt. Hebben jullie boven de vraagprijs geboden? Dat gebeurd hier wel alles gaat per opbod en 10% boven de prijs is heel normaal.
Nee niet gedaan. En dat hebben we er ook niet voor over haha. Sowieso is de markt heel krom nu. We willen ook wel naar het westen maar als je de huizenprijzen in Amsterdam eo ziet… Tsja dat heb ik er niet voor over. En als het dan ook nog aan mijn eisen moet voldoen, dan kunnen we dat gewoon niet betalen. Ikzelf ben nog geen 30 (28) en mijn man is 32. Een huis van 5/600K kunnen we simpelweg nu niet betalen . Laatst zagen we ook een mooi huis dat voor 30k(!) boven de vraagprijs weg ging. Veel pelzier ermee denk ik dan. Tegenwoordig is het meer een monopolie spel geworden. Maar je koopt wel een huis weet je…
Het enige waar ik bij clomid last van had waren opvliegers! Zat ik te wapperen op de bank of 's nachts oververhit wakker Weet ik alvast wat me over zo'n 20 jaar te wachten staat!