Ja je weet ht nooit natuurlijk maar ik had ook de dag ervoor seks gehad maar duurt altijd nog een paar dagen voordat ze springen en zaad overleeft dus niet zo lang als ze moeten wachten blijkbaar. Maar ik denk dat je met ovu testen wel kan kijken wanneer je piek is. Ik kreeg trouwens beide keren primolut om gelijk alles weer op te ruimen ivm cystes
Net een ovu test gedaan en heel licht streepje. Werkt dat zelfde als met zwangerschapstesten? Met tuurstreepjes enzo?
@AmyW wat jammer! Hoeveel mm moet er tussen de grootste en de volgende eitjes zitten om wel door te mogen gaan dan? Ik hoop dat je geluk hebt met je eitje van 22mm Wij hebben pas ons huis helemaal opgeknapt. Ben er enorm verliefd op! ❤️ Durf het alleen niet te showen ivm herkenbaarheid
Het streepje moet even donker zijn als de controle streep of donkerder.. alles daarbuiten is negatief
Wat naar. Ik heb ook wel eens gehad dat er te veel zaten. Had toen wel de keuze om pregnyl te zetten om een eisprong op te wekken zodat de kans op cysten klein zou zijn (omdat alles dan weg zou zijn). Uiteraard in dat geval toen geen seks .
Alles boven de 12 Mm wordt geteld als ei. Was zo ontdaan toen ik al die eitjes zag dat ik niet goed heb opgelet of ze bijna 18 waren bijv of echt krap aan 16mm.. Net even m’n man gepeild of we niet stiekem toch ff zouden seksen vanavond ‘als t een 5ling wordt moeten ze toch weggehaald worden’.. hij durfde ineens wel
Compleet op eigen risico natuurlijk, maar ik had het sexverbod toen der tijd genegeerd, en was er gewoon voor gegaan ( wel is het zo dat bij ons me vriend slecht zaad heeft, dus dan is de kans toch al kleiner) Bij mij tellen ze de eitjes pas mee vanaf 15 mm. Ik zou gewoon ovulatie testen gebruiken. Je hebt eigenlijk altijd wel een streepje met z'n test, maar zoals @Mila27 al zei is hij positief als hij even donker of donkerder is dan de andere streep
Oeh lastig, het is alsof ik mijn eigen verhaal lees. Alleen bij mijn ziekenhuis moest ik verplicht meteen aan de provera geloof ik... weet t niet eens meer zeker. O heb ook een keer 1 zo'n ronde gehad waarin ze dat in ieder geval vergeten waren (de eerste keer dat ik overstimulatie had) en toen was ik er uiteindelijk niet zwanger van. Maar ik vond het echt zenuwslopend. Ook ik dacht van, oke nou als het een achtling is dan kunnen ze er eventueel een paar weghalen. Maar ik wilde eigenlijk helemaal niet voor de keuze komen te staan. Ik was er al een beetje bang voor toen je zei dat je beide eierstokken voelde. Dat was bij mij altijd het teken aan de wand dat ik overstimulatie had
Snap ik wel bij mij is het zo dat mijn naam zo weinig voorkomt dat als bekenden mij hier tegen zouden komen ze toch wel weten dat ik het ben, haha. Ik ben ook altijd heel open geweest tegen iedereen dat het bij ons niet vanzelf gaat
Lastig meiden maar hier neem ik dat risico niet graag. Toen ik drie follikels had heb ik een reductie laten doen omdat ik het niet aandurfde. Als ik jullie reactie nu lees voel ik me bijna schuldig.
Hoef je je niet schuldig om te voelen hoor! Iedereen staat daar uiteindelijk anders in en daar is geen goed of fout in! ik zou er zelf voor kiezen om me dan te houden aan een seksverbod aangezien ik liever geen meerling krijg, maar mocht ik toch zwanger raken, dan zou ik het niet kunnen afbreken... of 1 of meerdere vruchtjes afbreken.. zou niet weten hoe ik die keus zou moeten maken Maar dat is voor ieder persoonlijk, ik hoop nooit die keus te hoeven maken haha!
Wat is een reductie? Ik was ook ff aan teruglezen in forum en in 2016 had jij ook vrijverbod gehad hè? Sprongen je eitjes wel gewoon? Las ook dat iemand onwijs veel pijn had van al die follikels
Ja ik heb heel veel pijn gehad de eerste ronde, zo erg dat ik op zondagochtend bij de hap zat ze dachten aan een blinde darmontsteking. Alleen geen koorts en met het verhaal over de hormooninjecties werd ik naar het mck gestuurd. De dienstdoende huisarts heeft mij nog gebeld daarna of ik wel bij het mck terecht kon uiteindelijk want anders moest ik terugkomen, ze maakte zich zorgen omdat ik crepeerde vd pijn.
Was ik z Och jee dat klinkt vreselijk! Ik had gister meer pijn dan momenteel. Hopelijk blijft bovenstaande me bespaard...
Nou er zaten er toen drie en toen heb ik er 1 weg laten prikken, 1 deed niet meer mee en bij 1 die toen doorgroeide wel de pregnyl gezet toen. De allereerste spuitronde trouwens, toen zaten er ook te veel. Toen hebben we geen pregnyl gehad en moesten we gewoon afwachten tot ik ongesteld werd volgens mij.
Zoals ik regelmatig heb gelezen doen ze maar in bepaalde ziekenhuizen reductie. Bij mijn ziekenhuis doen ze het niet en zat er niks anders op helaas, anders had ik dat ook willen hebben.
Stel dat ik nu elke keer 5 follikels heb, dan mogen ze me er wel wat weghalen.... maar heb ze er nooit over gehoord. Zou ik nu volgende keer minder menopur krijgen maar daardoor ook langer moeten spuiten? Ik verwacht dat ik volgende ronde met 75 moet / wil beginnen. Hebben toch maar niet geklust gisteravond, Nouja wel begonnen en halverwege heb ik het afgekapt. Zag ineens een drieling voor me. En heb er geen vertrouwen in dat m’n eisprong gister of vannacht al is geweest en dat het zaad van vrijdagavond nog iets heeft bevrucht.