Goedemorgen! Uitgangsecho was goed, wel wat restanten van de vorige ronde maar zit niet in de weg dus ik mag starten. Toch weer met gonal f. Ik heb nogmaals met haar overlegt en ook mijn oude schema’s laten zien, maar ze is toch bang dat menopur ook teveel zal doen en je kan daarmee geen kleine stapjes terug. Daar heeft ze natuurlijk gelijk in. Dus vanavond starten met 100ie en dan maandag weer terug en dan kijken of ik omlaag moet. Vorige keer was ik te snel omlaag gegaan dus dat willen ze deze keer voorkomen. Fingers crossed maar. Hoe is het verder met iedereen?
Fijn Blondie! Wanneer heb je weer een echo dan om te kijken hoe het gaat? edit: sorry las er overheen. Maandag dus Ik heb iets minder spanning (was echt bang dat ik mega zwanger was van een twee of drieling) maar heb wel soms wat opvliegers.... heb ik anders nooit. Zou dat nog kunnen van menopur van t weekend? Dat zou er toch al wel uit zijn??
Wie gebruikt hier ovulatietesten? Ik wil daar ook eens mee gaan testen. Mocht deze ronde weer op niks uitlopen ga ik het seksverbod negeren en wil ik testen wanneer mijn lh piek is. Zijn sensi testen wat? Ik had nl met menopur de eerste ronde vijf follikels op het einde en mocht pregnyl zetten en vertelde dat vandaag in het mck en ze was uiterst verbaasd dat ik dat toen mocht. Zij zouden dat dus niet doen, ze zijn dus extreem voorzichtig, dus vandaar dat ik het met vier of vijf het toch ga proberen. Ze waren toen 15 14 14 13 en 1 van 17mm
Ik gebruik de ovulatietesten van zwangerenkids.. vind ik zelf fijn en duidelijk @AmyW ik had zelf totdat ik ongesteld werd, last gehad van de clomid dus zou best kunnen dat je nog last hebt van de menopur denk ik
Ik gebruik ook zwangerenkids. Altijd goede eisprong op zichtbaar! En niet zo belachelijk duur als clearblue
Ik mocht dus geen pregnyl omdat we vrijdag avond gesekst hadden. Anders had ze me pregnyl gedaan zodat de eitjes sowieso zouden springen maar dan dus wél een seksverbod voor daarna. Waar ik 3 nachten echt wakker heb gelegen van dat het zoooo stom was dat we ook zondag seks hebben gehad ben ik er nu niet meer zo bang voor... Hoe zit het met alcohol roken medicijnen enz wanneer je zwanger bent / aan het innestelen eigenlijk had ik het laatst over (ging over een ander) want in feite is je baby toch aan t begin niet aan jou verbonden maar aan de dooierzak zegmaar... maar dat is wanneer het al bevrucht is. Hoe is dat dan in het aller eerste begin? Weet iemand dat?
Idd in het begin kan het geen kwaad. Maar ik doe het sowieso niet nu ik bezig ben. Alleen als de ronde verpest is door overstimulatie dan neem ik een borrel haha. Ik heb wel aan het seks verbod gehouden maar mocht het nu weer gebeuren dan wil ik met ovu testen gaan checken en dan gaan we er gewoon voor. Laatste twee keer was er ook maar steeds 1 van 20mm de rest was kleiner dus kan mij niet voorstellen dat die een zwangerschap kunnen voortbrengen.
ik ben net voor de eerste fm geweest. Links zat iets van 16mm maar ze had het er ook over dat ze dacht wat te zien naast mijn eierstok. Ik moest bloedprikken en wordt om 12 uur gebeld. Ik vind het wel spannend, weer een nieuwe wending... wat gaat dit weer voor gevolgen hebben
Wat dacht ze te zien? En wat kunnen ze aan je bloed zien? Follikel 16 Mm lijkt goed! Hopelijk valt de rest mee?
De gyn. heeft al gebeld. Blijkbaar is alles goed en kan ik gewoon doorgaan zoals verwacht. @AmyW ik weet allemaal niet wat ze waar aan af konde lezen. Kijken of ik zaterdag iets informatie kan krijgen. Het belangrijkste is alles is goed
Fijn dat je gewoon door kan gaan. Hier een domper op 7 dpo.. verlies oud bloed en na gemeenschap rood bloed. Dus denk dat deze ronde klaar is voor mij Toch nog maar eens die korte LF benadrukken bij gyn eind sept.
Even een vraagje aan jullie allemaal, morgenavond en zaterdagavond ben ik om 21.00 uur niet thuis ivm een evenement hier in het dorp. Zal ik de gonal daarvoor zetten of als ik thuis ben, dat zal rond 01.00 s nachts zijn en morgen ben ik rond half negen de deur uit en zaterdag om 18.45. Wat zouden jullie doen?