Ik zou hem zetten voor je de deur uit gaat... maar weet niet hoeveel tijd verschil er mag zijn bij jou? Hier niet meer dan 2 uur...
Ik heb geen idee hebben ze ook nooit tegen mij gezegd. De eerste keer niet en nu ook niet. Morgen kan ik hem wel zetten voor ik de deur uit ga. Zaterdag gaan we eerst eten, ik kan hem misschien wel meenemen en dan op de wc even zetten.
Ik zou ook die van morgen zetten voordat je de deur uit gaat en de andere mee nemen en rond 21.00 uur zetten. Succes Bij mij is er ook niks gezegd of het op hetzelfde tijdstip moet, maar het voelt voor mij prettigst om zo regelmatig te werk te gaan
Ik zou ook voor die tijd doen! Verpleegkundige vertelde me vorige week dat je met menopur een ‘speling van 4 uur hebt’. Heb ik nooit geweten. Heb me wel eens in hele vervelende bochten gewrongen..!
Vanmorgen follikelmeting en er was 1 grote van 17/18 mm! vanavond nog 1 x puregon en morgen pregnyl. Hoef niet meer terug naar het zkh meer! Happy!
Super! Wat ontzettend fijn. En dit dus eerste keer met puregon. Dus dat werkt goed bij jou Hoe laat zet je de pregnyl? En dan morgenavond en zondag huiswerk? Hihi
Ja werkt idd goed, zit nog maar op cd10 en laagste dosering.. Ik weet nog niet hoe laat ik hem zet.. dokter zei in de ochtend maar denk dat ik in de avond doe. We vieren morgen mijn man zijn verjaardag dus kunnen pas in de avond klussen.. en ben zomaar bang dat als ik hem in de ochtend zet, ik er last van krijg (aangezien ik de vorige eisprong ook zoveel pijn had) of dat ik te laat ben haha. Zal vast allemaal meevallen maar better safe then sorry
Geen idee. Vast wel eventjes? Moet je normaal in de koeling bewaren? Hier nu DPO 5/6 soms hoofdpijn en beetje koortsig gevoel waardoor ik denk.. zou het? En dan hopelijk van 1 kindje en niet 2/3/4:5? Maar 0,0 zere borsten oid... Wachten.duurt land..
Vandaag weer voor een fm geweest Links 11mm en rechts 13mm. Die 16 van de vorige keer zag ze niet. Dus hopelijk krijg ik maandag ochtend weer een fm. (Kan maandag ochtend pas bellen) We een hele eerlijke gyn gehad die wel zei, het is goed om al een beetje te verdiepen in icsi. Omdat de sperma (gewoon) slecht was.
Dames, even een vraagje. Ik heb net de pregnyl gezet. Mijn man heeft me geprikt en ik zei dat ie heel langzaam moest prikken maar hij zette hem alsnog vrij snel, AU!! Maar nu heb ik een verdikking aan de kant waar het ingespoten is... is dat normaal??
Je hoeft Gonal F niet altijd op exact dezelfde tijd te spuiten. Ik ben zelf een chaot met spuiten. Ik spoot altijd tussen 18.00 en 20.00 en had op dag 17 eisprong. Gonal F hoeft na open niet in koelkast bewaard te worden. Staat in gebruiksaanwijzing. Succes!!
Auw!! Zat er geen bloed in de spuit? Want das niet goed. Ik had alleen een gaatje op de plek waar ik pregnyl had gespoten. Wel wat gevoelig maar niet dik...
Wat vreemd dat die van 16 opeens weg was Meestal zijn ze vanaf 12 wel dominant. Hopelijk groeit die van 13 mooi door.
Bijna een week na eisprong. En wat voor week. Vrijdag pregnyl, zondag eisprong en maandag buikgriep Hoop niet dat dit mijn eisprong / eventuele bevruchting in de weg heeft gezeten. Ik heb altijd van mijn eisprong tot menstruatie gevoelige borsten. Zodra ik ongesteld ben houdt dit op. Hebben meerdere hier last van. Is voor mij geen hoopgevend signaal aangezien ik dit na elke eisprong heb.
Nee heb geen bloed gezien iig.. maar het lijkt nu al wat af te nemen.. zal mss komen doordat ie het er zo snel in spoot...
@miniVosje beetje tegenvaller dan hè? Je rekent jezelf dan al rijk met een eitje die je denkt die groeit.. en dan zoiets. Maar dit is gewoon kwestie van geduld en dan maandag vast weer goed nieuws. @Mila27 pregnyl staat er wel bekend om dat het pijnlijker is dan andere spuiten. Zal vast goed gegaan zijn! Vannacht werd ik wakker van de menstruatie pijn. Herkende het direct. Maar nu is het weg. Ik dacht vannacht echt, dit is misse boel. Maar 6 dagen na eisprong ongesteld worden is wel heel vroeg, dus nu denk ik dat het wellicht wel innesteling was!? Ik heb dan maar bedacht dat ik maandag maar ga beginnen met testen...!
Ow Amy spannend. Natuurlijk wel een wat grotere kans op tenminste 1 bevruchting met 4 eitjes! Is op dag 9 testen niet wat snel? Of hou je het niet vol tot dat 14
Ja dat is heel vroeg! En vorige zwangerschap testte ik rond die tijd negatief en pas 12dpo positief. Maar ben zo nieuwsgierig....
Ik probeer vol te houden tot 14 dagen na pregnyl. Vorige keer werd ik op dag 13 ongi .... probeer er niet al te veel mee bezig te zijn al is dat wel lastig!