Verder nog updates? Ik ben een beetje kwijt waar iedereen is nu? Zijn er nog fm geweest en wie zit er op het wachtbankje? En hoe voelen jullie je?
Hoi iedereen. Ik ben eventjes niet geweest hier vanwege ziekte en om even wat afstand te nemen. Maar ik ben weer vol goede moed. Zit nu op cd14, 112,5 eenheden gonal. Nog weinig nieuws te melden dus ik hoef dinsdag pas weer de volgende meting. Ik verwacht dan wel goed nieuws, vorige keer mocht ik op cd23 de pregnyl zetten.
Morgen wordt voor mij een belangrijke dag. Vorige keer ook op vrijdag pregnyl gespoten en werd toen dus na 14 dagen op donderdag ongesteld..... Ik weet niet wat ik moet voelen. Is chaos onder in mijn buik. Maar buikgriep van vorige week sluimert ook nog beetje. Geen idee of die krampen in mijn baarmoeder zitten of in mijn darmen...
Het is soms ook veel om bij te houden. Hadden we niet ergens een lijst. Ik kom net van de 4de fm. Heb pregynl gekregen, en morgen om half 11 heb ik de iui
Dat is ook fijn annebeth dat je dan pas weer langs hoeft te komen voor meting. En Marielle, dat is idd spannend. Ga je niet testen nog?
Nee ik wacht rustig af tot zaterdag. Ben benieuwd wat er de komende dagen gaat gebeuren. Wel beter gevoel over dan de vorige keer.
Ik mag morgen weer voor een fm. Voel nu links wel wat, gelukkig niet te veel want dat was de afgelopen keren niet goed. Rechts voel ik helemaal niks dus dat is goed hoop ik. Ik ben best zenuwachtig voor morgen, ik hoop nu eindelijk eens een goede ronde te hebben.
Jaa echt irritant! Helemaal nu we bij het ziekenhuis lopen vind ik die periode van ei naar nod enorm lang duren..
Mag ik hier ook bij met mijn hormoonpompje? Ik laat 23 oktober een hormoonpompje plaatsen met Lutrelef, maar niet veel vrouwen lijken van deze methode gebruik te maken. Zou ook graag mijn ervaringen delen. Ben 29 en ga voor mijn eerste kindje. Nog nooit een cyclus uit mezelf gehad, gynaecoloog (en ik mijn vriend natuurlijk) hopen hier goeie resultaten mee te boeken.