Ik vind het lijntje wel breed. Hij lijkt grijzig. Is hij roze? En een ander merk test? Predictor bijv?
Zou ff de huisarts bellen en ook zeggen dat je al een paar dagen tussen het testen hebt laten zitten. Anders heb je kans dat ze zeggen 'wacht nog maar even'. Zou vragen om een bloedtest.
Hoi meiden. ..jeetje ik heb 3 follikels, 14/15 mm, 18 mm en 20 mm. Dat was eierstok 1, en ik dacht, nou dit was het dan. Eierstok 2 had vervolgens helemaal geen groeiende follikels! Mijn man en ik willen er gewoon voor gaan! Er zijn toch ziekenhuizen die 3 follikels als grens nemen toch? Ik vind het heel moeilijk om tegen het ziekenhuis te zeggen dat ik hun beleid niet wil volgen. Hebben jullie tips?
Ik lees nu net alle perikelen rondom de testen. Spannend meiden! Echt lastig ook dat ze (nog) niet zo duidelijk zijn
@Marielle1985 ik vind hem wel duidelijker dan je vorige maar nog steeds erg licht voor het termijn.. ik heb verder geen ervaring met deze test..
Moet je het persé tegen hun zeggen? Of heb je een inseminatie? Als jullie zelf gewoon seks moeten hebben, zou ik niks zeggen
Officieel hebben we een seksverbod en willen ze dat ik provera ga slikken vandaag. Als ik dan zwanger wordt heb ik wel iets uit te leggen haha
Ik zou er gewoon voor gaan. Ik heb trouwens nooit pregnyl of ovitrelle in de koelkast liggen. Die krijg ik niet meteen. Hier in spanning voor morgen
Ik zit te twijfelen.... Iemand ervaring met de vroege zwangerschapstesten. Met assistent ziekenhuis gesproken en die zei..... nog even afwachten. Bij sommige komt hcg later op gang
Kan je niet beter een clear blue halen? Die geen streepje geeft maar zwanger of niet zwanger aangeeft.
3. Ik dacht dus eerst van, einde verhaal. Maar ze zaten allemaal op 1 eierstok. 20 mm, 18 mm en 1 van 14-15 mm. Komt vast goed hoor bij jou Fijn dat je ook vindt dat ik ervoor moet gaan gewoon. Ik krijg pregnyl gelukkig altijd bij aanvang. Denken jullie dat het ziekenhuis het zal respecteren? En gebeurt dit heb vaker denken jullie?
Ik denk dat het wel vaker gebeurd. Ik zou het gewoon doen. Dat was nl mijn plan ook voor deze keer. Ik heb er nu maar 1 van 15mm en voor de rest niks boven de 10mm. Maar nu ben ik weer bang dat hij al zal springen maar dat kan haast niet toch? Hij zal vandaag 16 a 17 zijn denk ik en morgen 18 hoop ik en dan donderdagochtend de ovitrelle. Ik ben zooo zenuwachtig de dag kruipt voorbij. Gelukkig moet ik tot 21.00 uur werken en dan ga ik douchen en naar bed en dan morgenochtend gelijk naar het zh.
Wat spannend met de testen! Ik was ff uit de lucht, even een soort teleurstelling verwerken. Annebeth, wat goed. Lekker impulsief pregnyl prikken. Zo heb in na de 5 follikels stiekem een halve dosis menopur gespoten en gesekst. Het is jouw lijf! Mocht je zwanger zijn, hoef je toch niet te vertellen van de pregnyl! Gewoon ervoor gaan. Ik vandaag echo gehad; geen baby’s en 1 grote cyste van een groot ei. Maar daarna bloed geprikt; progesteron was laag dus ik kan weer beginnen! YES! Manlief begint alleen beetje te zeuren dat hij zich gepusht voelt. Heel vervelend want vanaf mei was ons strijdplan om vanaf sept te beginnen voor baby 2. Ga zondag of maandag beginnen want man is volgend weekend weg. En die heb ik wel nodig Begin met 1 of 2 keer 150 en daarna elke dag 75 (vorige keer was 150/75/150/75 etc en toen had ik eerst 2 en daarna ineens 5!) Zo benieuwd naar de 2 vage test dames en annebeth