Ovulatie inductie starten in juli 2018 wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Blondie685, 29 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier weinig nieuws. Ik heb morgen drie telefonische gesprekken gepland staan nav mijn sollicitaties vorige week. Ik verwacht er niets van en het is helaas niet in de buurt maar toch vind ik het wel positief. Werk verder van huis vind ik acceptabel als ik ook thuis kan werken. Oh 1tje is trouwens een half uur hier vandaan, dat valt mee.

Op weg naar huis vanmiddag heb ik mezelf onderweg getrakteerd op een heerlijke Magnum double chocolate caramel. Eenmaal thuis maar gezond gaan koken ;)

Verder ook deze week qua werk niet zo veel spannends. Ik heb er er natuurlijk totaal niet meer naar mn zin nu. Ze kunnen in de stront zakken :)

miniVosje vindt dit leuk.
  2. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders ja als je weet dat je toch al weg moet, dan snap ik wel dat je niet meer zo hard loopt voor ze :p

@AmyW jammer dat je man wat tegensputtert nu. Misschien het onderwerp even laten rusten en pas weer over beginnen als ie zijn aandeel moet leveren?:p Ik moet er ook niet teveel over praten hier want dan word het ook niks haha :p

Mijn predictor van vanmorgen was weer wit, dus verwacht dat die van gister toch nog van de pregnyl was.. wat wel raar is aangezien ie eergister echt wit was... die extra gevoelige van z&k laat wel nog steeds een streepje zien, zelfs bij ongeconcentreerde urine.. maar die heb ik al vaker gehad met die test dus denk dat ik die vanaf nu maar laat liggen..

Nina Sanders vindt dit leuk.
  3. AmyW

AmyW Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    @Mila27 wat jammer van de witte test...
    Ik ga idd dezelfde tactiek toepassen. Het is voor een man toch anders.

@Nina Sanders wat voor werk zoek je?
    En jij had het laatst over je BMI. Ik ben laatste weken ook best afgevallen. Ik weet dat dat voor je hormonen enz niet goed is, ze dachten toen ook dat ik misschien niet ongesteld werd doordat ik ‘te dun’ was (onzin)
    Maar nu reageer ik prima op menopur enzo. Is een bepaald vetpercentage ook belangrijk voor de innesteling bijvoorbeeld?

4. Annebeth

Annebeth Bekend lid

11 sep 2015
    688
    449
    63
    Hoihoi, dank je wel :) nou ja weet je, ze willen dat ik provera ga slikken meteen (de kuur die een menstruatie opwekt), en dan kun je daardoor volgens mij ook niet zwanger raken, toch? Dus als ik dan toch zwanger ben komt de aap uit de mouw.

Ik neig ernaar morgen of donderdag mijn man te laten bellen (via een belafspraak met de fertiliteitsarts en niet de verpleegkundige), die laat zich niet zo snel ompraten en kan rustig onze afwegingen verwoorden. Ik vind het gewoon oneerlijk dat ze zo stellig zijn terwijl veel andere ziekenhuizen de grens bij max 3 follikels trekken (hoewel dat wel om IUI gaat vaak, en dan is er natuurlijk ook mijder zaadkwaliteit. Maar ja, weet je, dat werkem ze weer op en leveren ze bij de voordeur af als het ware, dus dat komt dan op ongeveer eenzelfde zwangerschapkans neer denk ik).

Ik hoop voor jou op een goede nieuwe ronde en dat je man na de weekend 'pauze' wat relaxter er in staat.

5. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    @Annebeth je bent niet verplicht het advies op te volgen he ;) Jouw keus, en je weet wat de gevolgen kunnen zijn ;)

6. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Of je zegt gewoon dat je geen provera wilt en de natuur gewoon op zn beloop laat.. lijkt me ook niet goed om nu al die provera te nemen terwijl je nog half in je cyclus zit..

7. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Annebeth een sexverbod zou ik opvatten als. Wij kunnen je niet meer door laten gaan omdat het buiten de protocol valt. Maar je bent nog altijd baas over eigen lijf.
    Bij mij doen ze inderdaad nog iui met 3 eicellen. Succes met je beslissing.

@Nina Sanders spannend die sollicitaties, ik ga voor je duimen.

Voor de testers spannend. Hopelijk is het gewoon snel raak!

Ik had dit weekend echt een breakdown. Flinke ruzie gehad met me vriend dat ik neit mezelf was, en dan die hormonen me echt een kreng maken.

Gelukkig is het nu beter, morgen sprek bij de gynaecoloog. Ik hoop op een doorverwijzing voor icsi. Dat ik het in iedergeval kan opstarten

8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oeh geen idee eigenlijk. Weet wel dat te zwaar niet goed is, maar ook een te laag vetpercentage is niet goed. Iemand die spiermassa heeft (maar weinig vet) en in verhouding heel slank is maar een heel laag vetpercentage heeft, kan nadelen ondervinden. Toen ik zwanger werd van O had ik hetzelfde gewicht als nu, maar nu heb ik meer vet en minder spiermassa (ik zie het liever andersom) omdat ik toen elke dag sportte en nu niet meer. Toch merk ik dat de medicatie nu beter aan slaat én: dat ik zowaar uit mezelf een keer een bloeding (en dus eisprong?) heb gehad. Ook al is het maar 1x geweest.. een relatief laag BMI met een laag vetpercentage: niks mis mee, maar tijdens het zwanger worden niet zo handig. Daarom ga ik het sporten nu ook niet actief oppakken. Als O (en wellicht een nieuwe baby) wat ouders zijn en ik een fijne balans heb gevonden dan komt dat echt wel weer. Nu heb ik andere prioriteiten, namelijk werk en gezin. Neemt niet weg dat ik sowieso wel genoeg beweeg maar echt krachttrainjng met gewichten nu even niet.
    Mijn BMI schommelt trouwens tussen de 17,5 en 18. Prima dus.

9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oeh vervelend die ruzie. Herken het wel een beetje. Vooral vorige ronde. Ik werd echt gek soms. Mijn man kan er nu beter mee om gaan en ik voel het meer aan komen, maar als ik weer een bui aan voel komen dan zeg ik dat eerlijk en dan zegt mijn man heel droog: ‘oh ik heb het te druk voor Cruella, maar moest de moeder van mijn zoon aanbellen, dan weet je me te vinden.’Athans zoiets. Na 10 min is t dan meestal over ;)

10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @AmyW in verband met privacy wil ik niet tot in de kleine details schrijven wat voor werk ik zoek, maar hou het er maar op dat ik een bedrijfsjournalistieke achtergrond heb en de wereld rondom aanbestedingen en consultancy probeer te combineren (2 vakgebieden waar ik in verder wil groeien).

11. Marielle1985

Marielle1985 Bekend lid

20 mrt 2015
    661
    549
    93
    Omdat ik toch idee heb dat ik trage hcg heb, net early zwangerschapstest gedaan.
    Lijntje wordt steeds beetje duidelijker

Bijgevoegde bestanden:

Mila27 en miniVosje vinden dit leuk.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik zou echt de huisarts bellen voor een bloedonderzoek.
    Dit is idd wel duidelijker! :D

13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    En hoever zou je nu moeten zijn precies?

14. Marielle1985

Marielle1985 Bekend lid

20 mrt 2015
    661
    549
    93
    9/10 september was mijn eisprong. Tenminste als de pregnyl zijn werk heeft gedaan.
    Ga er ook steeds meer zelf ik geloven. Ben sinds dit weekend echt vreselijk moe en mijn humeur is ook wel eens beter geweest

15. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Oee dat ziet er wel goed uit! Idd maar een bloedonderzoek laten doen.

16. Blondie685

Blondie685 Fanatiek lid

11 jan 2016
    2.086
    1.201
    113
    Oh meiden ik ben echt op van de zenuwen. Hopelijk vandaag de laatste fm. Ik hoop zo dat alles er goed uitziet en dat we eindelijk een kans hebben en dat ik ook op het wachtbankje mag gaan zitten. Nu snel aankleden, dochter uit bed halen en dan richting leiderdorp :thumup:

miniVosje, Annebeth en Nina Sanders vinden dit leuk.
  17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Spannend! Duim voor je!

18. Annebeth

Annebeth Bekend lid

11 sep 2015
    688
    449
    63
    Ik vind hem er goed uit zien hoor. Ik denk aan een late innesteling. Wat spannend!

19. Annebeth

Annebeth Bekend lid

11 sep 2015
    688
    449
    63
    Succes zometeen :D

20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Woehoe beide telefonische gesprekken gingen goed en ik word uitgenodigd voor een gesprek. Op de derde wacht ik nog (die belt vandaag of morgen) ws voor het inplannen voor een tweede gesprek!

@Blondie685 en en en en?

AmyW vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina