Ik was gisteravond in bed tijdens het tv kijken gewoon rechtop in slaap gevallen dat is mij al heel lang niet meer gebeurd. Bizar hoeveel de ovitrelle met je doet. Gaan jullie vandaag nog iets doen? Wij gaan de schuur uitruimen en opruimen en de loungebank maar weer in de garage zetten voor de winter.
Heerlijk he, zo lekker loom. Mijn man en ik hebben vandaag een wat korter lontje naar elkaar toe (hij herstellende van griep, ik last van de utro) dus we zijn wel lekker met zijn 3-en even op pad geweest, maar als O op bed ligt vinden we het fijn om gewoon wat voor onszelf te doen. En dat gaat helemaal prima. Ik weet zeker dat vanavond, na het eten en wat rust, we wellicht wat coulanter worden, maar we hebben beiden gewoon een wat korter lontje. Ik heb net buien een heerlijke wandeling gemaakt en daar ben ik behoorlijk van opgeknapt!
@Annebeth is ben al 2/3 weken goed verkouden (lang leve werken in de zorg ) en bij mij heeft het goed geholpen haha
Ik verwacht mijn eisprong een deze dagen, en ben verkouden en heb gisteren flinke buikgriep gehad, hoopt dat het helpt
Heeft iemand anders ook last (gehad) van buikkrampen vrij hoog in de buik, boven de navel? Of zou het darmkrampen zijn? Ik heb er normaal nooit last van maar nu is het echt opvallend. Kan ook met de verkoudheid te maken hebben misschien...
Ja, had ik 2/3 dagen voor ik positief testte.. maar geen idee of het met de zwangerschap had te maken of idd darmen enz..
Ik ben vandaag wel lekker een stuk verder gekomen met mijn deken Als ik zwanger ben ga ik starten met dit onwijs leuke babydekentje: http://littlemonkeyscrochet.com/call-the-midwife-baby-blanket-nederlandse-vertaling/ http://lekkercreabezig.blogspot.com/2016/04/call-midwife-blanket.html Ik vind 'call the midwife' ook zo'n leuke serie
Hebben jullie ook dat je nu je zo actief bezig bent met alles denkt ‘ja kerstborrel, uhu..’ en dat je dan denkt ‘misschien ben ik wel zwanger dan’ of vakantie volgend jaar, vrienden weekendjes, oud en nieuw. Denk zelfs al; als deze ronde niet lukt, de maand erop is niet gunstig; dan ben je midden in de vakantie uitgerekend. Ook niet fijn voor de mensen om je heen die op vakantie gaan enzo.
Ojaa zeker, ik wil ook tot en met januari doorgaan en dan een pauze inlassen want ik wil geen kindje (meer) in november of december, dan begin ik in april weer. Maar juli of aug maakt mij niet uit, ik wil nu eigenlijk wel een zomerbaby
Ik ken je berekeningen. Ik zit te twijfelen om een een skivakantie te boeken... Verder is voor mij het kind welkom ongeacht de maanden. Al zou ik het heerlijk vinden om lekker te kunnen wandelen als de baby nog zo klein is
Ja tuurlijk altijd welkom! Een zomerbaby zou heerlijk zijn. Maar vooral ook omdat we dan niet meer zo lang hoeven te wachten en dat het dan snel raak zou zijn. Dochter is ook van juni en dat was een heerlijke verlof periode!
Heel herkenbaar. Voor ons maakt de maand niet uit. Het liefst zo snel mogelijk natuurlijk Maar denk met alles, misschien ben ik dan wel zwanger. Moet ik eigenlijk niet doen, want soms maakt dat het ook wel moeilijk.
Ik schrap echt de maand november en december. Vorig jaar de eerste verjaardag gevierd van onze meid en het was rotweer hele huis vol visite en iedereen heeft kinderen die niet naar buiten konden het was een chaos en in december heeft iedereen altijd andere verplichtingen en druk en ik mag geen vrij in december en moet altijd meer werken dus november en december is een no go. Dan maar twee maanden pauze.
Hier inmiddels 3dpo en darmen zijn op hol geslagen, dat had ik de tweede ronde met menopur ook van de pregnyl. Hoe voelt de rest zich?
Oeh spannend! Ik ga as woensdag testen om te kijken in hoeverre de ovitrelle al is uitgewerkt. Heb ik destijds ook gedaan.
5dpo. Ik voel me lichamelijk niet top, verkouden en sterk trekkend gevoel in onderbuik bij hoesten. Mentaal voel ik me goed, ik heb er echt vertrouwen in deze ronde! Ik ga zaterdag alvast testen (wie weet is er al wat te zien), zodat als ik maandag hopelijk positief test ik kan zien of hij is opgelopen. En als ik zwanger ben ga ik denk ik voor een vroege echo met 5 weken om te kijken hoeveel het er dan zijn. Bij het ziekenhuis zou ik pas met ruim 7 weken een echo hebben maar zo lang kan ik echt niet wachten.
Haha ik ben ook benieuwd voor je, en grappig dat je er een goed gevoel bij hebt! Soms heb je dat he? Ik heb namelijk het idee dat het bij mij nu niet gelukt is, zal al uit te rekenen of ik nog 1 ronde kan doen voordat we op vakantie gaan in november